اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه بیمه و درمان بهزیستی خبر داد

چتر بیمه تکمیلی بر سر 450 هزار نفر از معلولان بهزیستی

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان و معلولان بهزیستی گفت: 450 هزار نفر از معلولان کشور از خدمات بیمه تکمیلی به صورت مستقیم استفاده می‏کنند.

چتر بیمه تکمیلی بر سر 450 هزار نفر از معلولان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، اصغر کاظمی در حاشیه نشست مشترک کارشناسان حوزه بیمه شش استان کشور در سمنان افزود: از چهار ماه قبل، بهزیستی کشور برای تامین رفاه حال معلولان، بیمه تکمیلی را به صورت مستقیم ارائه داده است.

وی گفت: 30 تا 35 درصد از معلولان کشور زیرپوشش بیمه تکمیلی و نیمی از مددجویان بهزیستی از بیمه پایه خدمات درمانی بهره‏مند هستند.

کاظمی با بیان اینکه قرارداد بیمه پایه مددجویان و معلولان بهزیستی کشور دوباره با سازمان بیمه خدمات درمانی تمدید می‏شود، افزود: دوره سه ساله قرارداد بیمه خدمات درمانی با بهزیستی به اتمام رسیده است.

رئیس دبیرخانه بیمه و درمان مددجویان و معلولان بهزیستی گفت: تمدید قرارداد بیمه پایه 800 هزار نفر از مددجویان و معلولان با رعایت نقاط ضعف و قوت قرارداد قبلی به زودی انجام می‏شود.

کاظمی ادامه داد: 55 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش بیمه اجتماعی هستند.

در نشست مشترک، معاونان پشتیبانی و کارشناسان حوزه بیمه بهزیستی استان‏های تهران، قم، البرز، گلستان، مازندران و سمنان مسائل و مشکلات و برنامه‏های بیمه‏ای و درمانی مددجویان و معلولان بهزیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2249/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول