اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 4 سال

فدایی در هیئت جانبازان و معلولان گیلان ابقا شد

خبرگزاری فارس: جهانگیر فدایی در انتخابات رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان با کسب تمام آرای مٱخوذه به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

فدایی در هیئت جانبازان و معلولان گیلان ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان گیلان بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات این هیئت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: ارتقای سطح دانش فنی، برگزاری دوره‌های آموزشی، جذب اسپانسر برای حضور در مسابقات، مشارکت و تعامل با اداره‌های سراسر استان و ... از برنامه‌هایی است که این هیئت پیش رو دارد.

جهانگیر فدایی استفاده از پیشکسوتان در قالب مربی، مشاور و راهنما برای توسعه ورزش‌های معلولان و جانبازان مهم ذکر کرد.

وی، راه‌اندازی رشته‌های جدید برای بیماران کم‌توان ذهنی، بدمینتون و دیگر رشته‌ها، تکمیل مجموعه ورزشی ایثار و ایجاد پایگاه قهرمانی را از برنامه‌های بعدی هیئت مذکور عنوان کرد.

این مسئول، جوان‌گرایی، کشف استعدادهای ورزش استان، اولویت‌بندی در رشته‌های ورزشی، ارتقای دانش فنی مربیان و داوران و ایجاد پایگاه‌های قهرمانی ویژه رشته خاص را از فعالیت‌های پیش‌بینی شده هیئت بیان کرد.

وی هدف اصلی در ورزش معلولان را بهداشت روانی و جسمانی، مهارت در رشته و تکامل اجتماعی برای فعالیت و تفریحات سالم دانست.

فدایی درباره اهداف کاربردی، بیان کرد: حفظ توانایی باقیمانده فیزیکی در افراد معلول، افزایش اعتماد به ‌نفس و کمک به روند اجتماعی و به تعویق انداختن گسترش بیماری در این اهداف بسیار اهمیت دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز در مجمع مذکور با اشاره به افتخارات کسب شده توسط جانبازان و معلولان در پارالمپیک لندن، اظهار کرد: گیلان نیز در رسیدن به افتخارات این رویداد مهم ورزشی نقش داشته است.

محمد بابایی افزود: با برنامه و نگاه جدید امیدواریم هیئت بتواند اهداف عالی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان را قوی‌تر اجرایی کند.

وی استعدادهای بالقوه ورزش معلولان و جانبازان در استان را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی مدون و خوب می‌توانیم استعدادهای ورزش استان را بیشتر شکوفا کنیم و در کشور حرف نخست را بزنیم.

این مسئول با بیان اینکه گیلان با طول جغرافیایی که دارد واقعا بی‌نظیر است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با علمی‌تر شدن ورزش در استان بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را برآورده کنیم.

به گزارش فارس، مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های معلولان و جانبازان گیلان با حضور محمود خسروی‌وفا، محمد بابایی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان و مسئولان ورزش استان در سالن اجتماعات تربیت بدنی استان برگزار شد.

جهانگیر فدایی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان گیلان بود که توانست با کسب هر 17 آرای اخذ شده به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شود.

ا‌نتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول