اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

کاندیدای مورد نظر معترضان شرایط احراز ریاست هیئت جانبازان و معلولان را نداشت

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: جمعی از ورزشکاران جانباز ومعلول معترض اصفهان گزینه‌ای را برای ریاست هیئت مدنظر داشتند که وی شرایط احراز این مسئولیت را نداشت و نتوانست کاندید شود.

کاندیدای مورد نظر معترضان شرایط احراز ریاست هیئت جانبازان و معلولان را نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان که دقایقی قبل به انجام رسید، با اشاره به برخی اعتراض‌های صورت گرفته نسبت به این جمع اظهار کرد: مدتی قبل جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی، جلساتی را برگزار کرده و طی این جلسات خواستار معرفی گزینه‌ای برای ریاست هیئت شدند.

وی با بیان اینکه گزینه مورد نظر این جمع شرایط لازم برای کاندیداتوری را نداشت، تصریح کرد: قرار بود مجمع حدود یک ماه قبل برگزار شود، اما به دلیل بروز یک سری مسائل دو روز مانده به برگزاری مجمع از رئیس فدراسیون درخواست به تأخیر افتادن آن را داشتیم که با موافقت وی همراه شد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله و دفاع جوانان وطن از خاک و ناموس کشور بیان کرد: به همت فردی مانند خسروی وفا، ورزش جانبازان و معلولان در کشور ما حیات تازه‌‌ای پیدا کرد و پس از سه دهه فعالیت در حال حاضر موفقیت‌های ارزشمندی را به دست آورده است.

وی به مشکلات موجود ورزش اصفهان پرداخت و تصریح کرد: وجود مشکلات مالی موجب شد تا تصمیم بگیریم از ظرفیت خیران ورزش‌یار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی استان اصفهان استفاده کنیم.

جواهری ادامه داد: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور استاندار اصفهان برگزار کردیم، طبق صورت جلسه رسمی 280 پروژه ورزشی نیمه تمام به خیران ورزش‌یار واگذار شد.

انتهای پیام/63006/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول