اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

پیاده‌روی خانوادگی معلولان و جانبازان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مراسم پیاده‌روی خانوادگی معلولان و جانبازان استان قم برای نخستین بار 27 بهمن ماه در قم برگزار می‌شود.

پیاده‌روی خانوادگی معلولان و جانبازان برگزار می‌شود

رئیس هیئت معلولان متوسل به ائمه اطهار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه معلولان و جانبازان دارای توانمندی‌های بالایی هستند و باید جامعه نیز دیدگاه خود را نسبت به این قشر اصلاح کند، تاکید کرد: در راستای دستیابی به این هدف با همکاری ارگان‌های دولتی مراسم پیاده‌روی خانوادگی جانبازان و معلولان استان قم را برای نخستین بار در کشور برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مراسم روز 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد تصریح کرد: با برگزاری این مراسم می‌خواهیم علاوه بر نشان دادن توانمندی معلولان، مردم هم توجه لازم را به این قشر داشته باشند.

روح‌الله ذوقی با تاکید بر اینکه معلولیت به هیچ وجه محرومیت نیست، گفت: این مراسم پیاده‌روی خانوادگی از خیابان آستانه و مقابل حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شده و شرکت‌کنندگان به سمت گلزار شهدا حرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در پایان مسیر نیز مراسم ویژه‌ای با حضور معلولان، جانبازان و خانواده‌های آنان در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برپا شده و هدایایی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

رئیس هیئت معلولان متوسل به ائمه اطهار از مشارکت بهزیستی و اداره کل ارشاد در برگزاری این برنامه خبر داد و بیان کرد: امیدواریم که اقشار مختلف مردم قم همراه با معلولان در این مراسم شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هزار و 800 نفر از معلولان و جانبازان عضو این هیئت هستند، تصریح کرد: ارائه مشاوره دینی، فرهنگی، برگزاری اردوهای زیارتی، تشکیل کارگروه‌های مددکاری، پیگیری حقوق معلولان، برگزاری گردهمایی‌ها و مراسم‌های ماهیانه و... از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های این هیئت است.

انتهای پیام/2258/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول