اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری اصفهان:

پروژه‌های شهری اصفهان با مشاوره‌های معلولان بازنگری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون شهر‌سازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: بازنگری پروژه‌های شهری اصفهان با مشاوره‌‌های معلولان انجام می‌شود و شهرداری‌ها باید استفاده از مشاوره معلولان را در اجرای این پروژه‌ها در دستور کار خود قرار بدهند.

پروژه‌های شهری اصفهان با مشاوره‌های معلولان بازنگری می‌شود

مسعود نریمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در گذشته اجرای مباحث و الزامات مناسب‌سازی در اجرای پروژه‌های شهری کم‌رنگ‌تر بوده است، اظهار کرد: اما امروز رعایت مناسب‌سازی جزو پروژه‌های عمرانی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه فضا‌های شهری باید به صورتی باشد که افراد کم‌توان جسمی و معلولان نیز بتوانند به راحتی از این فضا‌ها استفاده کنند، اضافه کرد: سهولت رفت و آمد و دسترسی آسان به فضا‌های شهری و امکانات عمومی موجود در شهر‌ها مناسب‌سازی تلقی می‌شود.

معاون شهر‌سازی و معماری شهرداری اصفهان با بیان اینکه از حدود دو سال گذشته دفتر مناسب‌سازی در حوزه این معاونت راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در این دفتر از مشاوره‌های یکی از معلولان آسیب نخاعی در راستای اجرای مباحث مناسب‌سازی در اجرای پروژه‌های عمرانی و شهری استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بازنگری پروژه‌های شهری اصفهان با استفاده از مشاوره‌‌های معلولان انجام می‌شود، ادامه داد: شهرداری‌ها باید استفاده از مشاوره معلولان را در اجرای این پروژه‌ها در دستور کار خود قرار بدهند.

نریمانی با بیان اینکه مشارکت معلولان در راستای اجرای پروژه‌های شهری سبب ارتقای کیفیت شهر‌ها برای استفاده اقشار مختلف جامعه از فضا‌های شهری می‌شود، تأکید کرد: اصفهان در راستای تحقق‌بخشی به این موضوع یکی از شهر‌های پیشگام و پیشرو بوده و گام‌های اساسی را در این زمینه برداشته است و در حال حاضر پروژه‌های شهری اصفهان این موضوع را ثابت می‌کند.

انتهای پیام/63004/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول