اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بهزیستی اسدآباد:

1500 معلول در اسدآباد کارت معلولیت دریافت کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست بهزیستی شهرستان اسدآباد گفت: در شهرستان اسدآباد تعداد یک هزار و 500 نفر کارت معلولیت دریافت کردند.

1500 معلول در اسدآباد کارت معلولیت دریافت کردند

یوسف ترکمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه 400 نفر مستمری‌بگیر زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، اظهار داشت: خدمات مشاوره مددکاری، کمک هزینه بیمارستان و فرانشیز و بازدید از خانواده‌های معلولان، پرداخت هزینه‌های آبونمان برق، آب و گاز معلولان زیرپوشش از برنامه‌های بهزیستی شهرستان است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات گفتاردرمانی و کاردرمانی برای افراد زیر 14 سال در حوزه توانبخشی نیز از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.

سرپرست بهزیستی شهرستان اسدآباد در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد 230 خانواده بی‌سرپرست، ایتام، زنان بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار در حوزه اجتماعی زیرپوشش سازمان قرار دارند و خدمات دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: برای 230 خانواده زیرپوشش در حوزه اجتماعی پرداخت مستمری ماهانه براساس نیازهای آنان پرداخت می‌شود.

ترکمان با اشاره به اینکه کمک هزینه تحصیلی افراد زیرپوشش بهزیستی از دیگر خدمات ارائه شده است، عنوان کرد: در حال حاضر 14 نفر از فرزندان افراد معلول با کمک هزینه بهزیستی در دانشگاه‌های استان تحصیل می‌کنند.

وی در پایان بیان داشت: تعداد 23 نفر از ایتام در قالب شبه‌خانواده مشغول تحصیل هستند و 22 نفر از خود معلولین زیرپوشش بهزیستی شهرستان در مقاطع مختلف کارشناسی و ارشد در دانشگاه‌های استان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/89019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول