اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان:

هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان زنجان جزو هیئت‌های برتر است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان مجمع را بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در هیئت‌ها و فدراسیون‌ها اعلام کرد و گفت: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان جزو هیئت‌های با عملکرد خوب در سطح کشور محسوب می‌شود.

هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان زنجان جزو هیئت‌های برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود خسروی وفا ظهر امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان به انتخابات برگزار شده، اشاره کرد و اظهار داشت: وی توان پاسخگو بودن به اعتماد اعضای مجمع را داشته باشد.

*مجمع بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در هیئت‌های ورزشی است

وی مجمع را بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در هیئت‌ها و فدراسیون‌ها اعلام کرد و افزود: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان جزو هیئت‌های با عملکرد خوب در سطح کشور محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با بیان اینکه کسب عناوین قهرمانی در ارزیابی عملکرد هیئت‌ها تنها عامل محسوب نمی‌شود، اضافه کرد: حضور در مسابقات از عوامل مهم در ارزیابی عملکرد به حساب می‌آید.

وی به مسائل مطرح شده در جلسه از جمله فراهم شدن امکان شرکت ورزشکاران زنجانی در رکوردگیری مجدد تصریح کرد: این موضوع را بررسی و در صورت امکان این رکوردگیری انجام می‌شود.

خسروی وفا قول پیگیری دعوت مربی تیم بوچیای مردان استان زنجان را به مسئولان ورزش استان زنجان داد.

*فدراسیون معلولان بعد از انقلاب تشکیل شده است

وی با اشاره به اینکه ورزش جانبازان و معلولان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: تشکیل فدراسیون جانبازان و معلولان موجب فراهم شدن امکان ارائه توانایی برای این قشر در جامعه را فراهم کرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان از سال‌ها تلاش رئیس قبلی هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان تقدیر کرد و گفت: کار رئیس فعلی هیئت بسیار مشکل است چرا که کارهای وی با کمال عشق رئیس فعال قبلی مقایسه خواهد شد.

در ادامه رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان زنجان با اهدا لوح و هدیه از سال‌ها تلاش کمال عشق رئیس قبلی هیئت که در حال حاضر بازنشسته شده است تقدیر کردند.

انتهای پیام/73004/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول