اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضرورت تکمیل مجموعه تخصصی ورزش جانبازان و معلولان اصفهان؛

آمادگی باشگاه ماهان برای میزبانی رخدادهای بین‌المللی ورزش جانبازان و معلولان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان گفت: باشگاه فولاد ماهان آمادگی همکاری برای برگزاری رخدادهای بین‌المللی ورزش جانبازان و معلولان به میزبانی اصفهان را دارد.

آمادگی باشگاه ماهان برای میزبانی رخدادهای بین‌المللی ورزش جانبازان و معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه فولاد ماهان با حمایت از تیم والیبال نشسته بانوان به ورزش و جانبازان و معلولان وارد شد و به نظر می‌رسد با توجه به روابط مثبت هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان و باشگاه ماهان، این باشگاه اصفهانی حضور پررنگ‌تری در این حوزه داشته باشد.

ورزش جانبازان و معلولان در استان اصفهان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و حضور باشگاه‌های خصوصی در این عرصه می‌تواند به پیشرفت هر چه بیشتر ورزش این قشر و افتخارآفرینی‌های آینده کمک کند.

سفر چند روز گذشته رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان به اصفهان فرصتی را پدید آورد تا محمدرضا خسروی وفا دیداری با مدیر عامل و مسئولان باشگاه فولاد ماهان سپاهان داشته باشد و طرفین بر همکاری‌های آینده تاکید کنند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان در این دیدار حمایت باشگاه‌هایی مانند فولاد ماهان از ورزش جانبازان و معلولان را ناشی از یک تفکر اعتقادی و نگرش مثبت به ورزش این افراد دانست.

خسروی وفا با ابراز رضایت‌مندی از ورود این باشگاه به عرصه ورزش جانبازان و معلولان تصریح کرد: باشگاه فولاد ماهان سپاهان ساختار منسجم ورزشی با رویکرد فرهنگی را مدیریت می‌کند که نه‌تنها در ورزش جانبازان و معلولان بلکه در رشته‌های دیگر نیز این رسالت را به عنوان فعالیت اصلی خود ملاک قرار داده است.

وی با بیان اینکه وجود چنین تشکیلات سازماندهی شده‌ای در ورزش کشور بسیار محدود است، تاکید کرد: این برنامه هدفمند و عوامل سخت افزاری موجود در مجموعه ماهان باید برای سایر باشگاه‌ها الگو سازی شود.

*ساکت: تمام تلاش خود را برای کمک به ورزش جانبازان و معلولان انجام می‌دهیم

به گزارش فارس، مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان نیز با اشاره به حضور این باشگاه در حوزه ورزش جانبازان و معلولان اظهار کرد: فعالیت در عرصه ورزش جانبازان و معلولان برای ما به عنوان یک حرکت برآمده از دل است و از این رو تمام تلاش خود را برای کمک به این قشر به کار می‌گیریم.

محمدرضا ساکت ادامه داد: با توجه به برگزاری موفق مسابقات بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان جانباز و معلول درخواست داریم این رقابت‌‌ها در تقویم ورزشی فدراسیون درج شود.

وی ادامه داد: تیم والیبال نشسته بانوان فولاد ماهان سال گذشته در مسابقات والیبال نشسته بانوان جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کرده و مقام دوم این مسابقات را به دست آورد.

وی با اعلام آمادگی این باشگاه برای شرکت تیم‌هایش در مسابقات برون مرزی گفت: باشگاه فولاد ماهان آمادگی همکاری در برگزاری و میزبانی مسابقات بین‌المللی ورزش جانبازان و معلولین در شهر اصفهان را دارد.

*ضرورت تکمیل مجموعه تخصصی جانبازان و معلولان اصفهان

شهر اصفهان در سال‌های گذشته میزبان دو رویداد بین‌المللی در عرصه ورزش جانبازان و معلولان بوده و اعلام آمادگی باشگاه ماهان، می‌تواند زمینه را برای برگزاری رخدادهای ورزشی دیگری در اصفهان فراهم کند.

در این میان تکمیل مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان از اهمیت بسیاری برخوردار است و انتظار می‌رود مدیران ورزشی استان با همکاری سایر نهادهای مربوطه مقدمات آماده سازی و بهره برداری از این ورزشگاه را فراهم کند.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول