اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون روستایی زنجان خبر داد

ایجاد 98 تعاونی روستایی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون روستایی استان زنجان گفت: 98 تعاونی روستایی در استان زنجان ایجاد شده است.

ایجاد 98 تعاونی روستایی در استان زنجان

رسول علی‌مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 9 پروژه با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال توسط اداره کل تعاون روستایی استان زنجان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 99.5 درصد از اعتبارات پروژه‌های روستایی اداره کل تعاون روستایی استان زنجان از محل اعتبارات و تسهیلات بانکی تامین شده است، خاطرنشان کرد: مابقی اعتبارات نیز از محل اعتبارات جاری تامین شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان زنجان با بیان اینکه بیش از 25 هزار تن از محصولات کشاورزی روستاهای استان زنجان طی 9 ماه سال‌جاری جمع‏آوری، خریداری و به فروش رسیده است، اضافه کرد: تامین و توزیع 26 هزار و 750 تن انواع نهاده‏ها نیز از دیگر اقدامات این اداره کل به شمار می‏رود.

*خرید و توزیع 120 میلیون لیتر مواد سوختی در زنجان

وی با اشاره به اینکه 120 میلیون لیتر انواع مواد سوختی در استان زنجان تامین و در روستاها توزیع شده است، تصریح کرد: 98 تعاونی نیز در استان ایجاد شده است.

علی‌مردانی با بیان اینکه 30 مورد سیستم نرم‌افزاری در سطح شبکه استان زنجان ایجاد شده است، ادامه داد: در مجموع 16 مجمع شرکت‏های تعاونی روستایی و یک مجمع شرکت‏های تعاونی کشاورزی در استان برگزار شده است.

*آموزش 1500 نفرروز در زنجان

وی یادآور شد: طی 9 ماه سال‌جاری یک‌هزار و 565 نفرروز دوره آموزشی برای کارکنان سازمان و شبکه توسط اداره کل تعاون روستایی استان زنجان برگزار شده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان زنجان ارزش کل کالاهای توزیع شده طی 9 ماه سال‌جاری را در استان زنجان 84 هزار میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول