اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان:

تعاونی‌ها متولی تأمین امکانات مسکن مهر تعاونی اصفهان نیستند

خبرگزاری فارس: معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: تأمین امکاناتی مانند آب، برق و گاز در پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی استان به عهده تعاونی‌ها نیست.

تعاونی‌ها متولی تأمین امکانات مسکن مهر تعاونی اصفهان نیستند

علیرضا تیغ‌ساز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت تأمین امکانات مورد نیاز برای واحد‌های مسکن مهر اظهار کرد: برخی از واحد‌های مسکن مهر در بخش تعاونی که در استان به بهره‌برداری رسیده‌اند دارای تأسیسات رو‌بنایی و زیر‌بنایی نبوده‌اند اما مردم در این واحد‌ها اسکان یافته‌اند که البته تعداد این واحد‌ها در استان محدود است.

وی با بیان اینکه زمان تحویل پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی از سؤال‌های بسیاری از مردم به شمار می‌رود، اضافه کرد: تاکنون هفت هزار و 100 واحد مسکن مهر تعاونی در استان اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: درصدد هستیم که تا پایان امسال پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی که در استان به بهره‌برداری می‌رسند به 20 هزار واحد مسکن مهر افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه اما تمام مراحل اجرای این پروژه‌ها در اختیار این اداره نیست، ادامه داد: بخشی از مراحل ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی در اختیار تعاونی‌ها قرار دارد و تأمین امکاناتی مانند آب، برق و گاز در این واحد‌ها به عهده شرکت‌های خدماتی در هر شهرستان است.

تیغ‌ساز با اشاره به اینکه همچنین تأسیس جاده و تأمین تأسیسات رو‌بنایی و زیر‌بنایی مانند مدرسه، فروشگاه، مسجد و کلانتری در این پروژه‌ها در اختیار تعاونی‌های مسکن مهر قرار ندارد، تاکید کرد: تأمین این موارد به عهده وزارت مسکن، راه و شهر‌سازی و بنیاد مسکن در شهر‌های با جمعیت کم قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمام این زیر‌ساخت‌ها باید تأمین شود تا واحد‌های مسکن مهر بخش تعاونی قابلیت سکونت پیدا کنند، افزود: بخش عمده‌ای از هفت هزار و 100 واحد مسکن مهر بخش تعاونی مورد بهره‌برداری قرار گرفته در استان به شهر کاشان و شهرضا اختصاص دارد.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: خدمات رو‌بنایی و زیر‌بنایی مورد نیاز برای پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی در این شهر‌ها فراهم شده است و پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی در شهر جدید مجلسی نیز از این خدمات برخوردار هستند.

وی با تأکید بر اینکه اما پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی مورد بهره‌برداری قرار گرفته در سایر شهر‌های استان کم و بیش از این خدمات و تأسیسات برخوردار هستند، اظهار کرد: اما مقرر شده است که هر چه سریع‌تر خدمات مورد نیاز به واحد‌های مسکن مهر تعاونی در این شهر‌ها نیز اختصاص داده شود.

انتهای پیام/63004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول