اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده:

512 حامی با کمیته امداد شهرستان خدابنده همکاری دارند

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده گفت: در حال حاضر 512 حامی با کمیته امداد خدابنده همکاری دارند.

512 حامی با کمیته امداد شهرستان خدابنده همکاری دارند

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اکرام ایتام یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد بوده و در این راستا کمک‌های حامیان جذب و در راستای خدمت‌رسانی بهتر به ایتام اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جذب حامی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد از طریق ثبت نام از حامیان صورت می‌گیرد، افزود: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی صورت گرفته اجرای این طرح در بین مردم شهرستان جاافتاده و مردم همکاری مطلوبی در این راستا دارند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 302 یتیم زیر پوشش کمیته امداد خدابنده هستند، اضافه کرد: حمایت از این تعداد یتیم با همکاری 512 حامی صورت می‌گیرد.

کمالی در بخش دیگری از سخنان خود کمک‌های حامیان به ایتام را محدود به پرداخت کمک هزینه معیشتی به صورت ماهانه ندانست و گفت: حامیان نیکوکار این شهرستان در قالب طرح مفتاح‌الجنه نیز همکاری مطلوبی داشته و با بازدید از ایتام زیر پوشش از آن‌ها تفقد و دلجویی می‌کنند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه اخیرا یکی از حامیان همکار با کمیته امداد خدابنده از سه یتیم زیر پوشش خود بازدید کرد، افزود: این حامی نیکوکار در جریان ملاقات خود ضمن مطلع شدن از وضعیت معیشت و مشکلات خانواده‌های ایتام مبلغ 5 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه و یک میلیون ریال نیز به صورت نقدی کمک کردند.

وی تصریح کرد: حامی مذکور پس از این بازدید حمایت یک یتیم دیگر را نیز قبول کرده و قول مساعد مبنی بر حل مشکلات این خانواده را داد.

انتهای پیام/73005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول