اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سوادکوه خبر داد

خودکفایی 600 خانواده مددجوی کمیته امداد سوادکوه

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد سوادکوه گفت: 600 خانوار مددجوی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در سال‌جاری به خودکفایی رسیدند.

خودکفایی 600 خانواده مددجوی کمیته امداد سوادکوه

عیسی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، فعالیت‌های اشتغال و خودکفایی است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) سوادکوه افزود: اجرای بیش از 600 طرح اشتغال برای مددجویان و سایر نیازمندان جامعه تا پایان سال‌جاری از ثمرات اجرای این برنامه‌ها است. 

وی با اشاره به این‌که این طرح‌ها برای نیازمندان، آثار و نتایج بسیار ارزشمندی در ابعاد فردی، اجتماعی و  اقتصادی را در پی دارد، عنوان کرد: این نهاد سال گذشته موفق به پرداخت تسهیلات اشتغال به 421 نفر از متقاضیان این طرح به مبلغ 17 میلیارد و 780 میلیون ریال شده است.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) سوادکوه در ادامه، برنامه‌های پیش روی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) این شهرستان را در بخش اشتغال، پرداخت تسهیلات خوداشتغالی برای 610 نفر از متقاضیان این طرح عنوان کرد.

اسماعیلی درباره نحوه پرداخت این تسهیلات افزود: این طرح مربوط به خانواده‌های مددجو و نیازمندانی است که از تاریخ 15 تا 30 دی‌ماه سال‌جاری از طریق سامانه اشتغال کمیته امداد امام‌خمینی (ره) ثبت‌نام کردند که پس از بررسی‌های لازم به آنان پرداخت می‌شود.

وی تعداد ثبت‌نام‌شدگان در سامانه را در شهرستان سوادکوه یک‌هزار و 161 نفر اعلام کرد.

اسماعیلی افزود: تعداد تسهیلات در بخش مشاغل خانگی 225 مورد و اشتغال 385 مورد بوده که 200 نفر از این تعداد، برای أخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی (ره) سوادکوه در پایان از پرداخت وام اشتغال از محل اعتبارات این نهاد به 36 نفر از خانواده‌های تحت پوشش به مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون ریال خبر داد و گفت: این افراد موفق به أخذ این تسهیلات شدند.

انتهای‌پیام/86003/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول