اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون صورت گرفت

اختصاص بیش از 2 میلیارد ریال به دانش‌آموزان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 2 میلیارد و 266 میلیون ریال برای دانش‌آموزان مجتمع‌های فرهنگی تربیتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

اختصاص بیش از 2 میلیارد ریال به دانش‌آموزان کمیته امداد

عبدالمجید فرهادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بیش از 2 میلیارد ریال به هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان در حال تحصیل خوابگاه‌های دانش‌آموزی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

مدیر‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که در مجموع این استان دارای هفت مجتمع فرهنگی تربیتی است، گفت: با توجه به این‌که بسیاری از دانش‌آموزان در روستاهای دورافتاده و محروم امکانات لازم برای تحصیل را نداشتند امیدواریم با استفاده از این امکانات در مجتمع‌های فرهنگی زمینه تحصیل آنان فراهم شود و به مدارج بالای علمی راه  پیدا کنند.  

فرهادی با بیان این‌که تعداد 11 هزار و 759 دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند، تصریح کرد: تعداد 390 نفر از این دانش‌آموزان در مجتمع‌های فرهنگی کمیته امداد مشغول به تحصیل هستند و از خدمات ارائه شده در این خوابگاه‌ها برخوردار می‌باشند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان از رویکردهای اصلی کمیته امداد است و این نهاد در کنار انجام ماموریت‌های مختلف به منظور توانمندسازی مددجویان و محرومیت‌زدایی، به امور فرهنگی، آموزشی و تربیتی توجه ویژه دارد.

فرهادی خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان در مجتمع‌های فرهنگی را مباحث کمک درسی، کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: توجه و سرمایه‌گذاری در امور فرهنگی نوعی سرمایه‌گذاری ارزشی و ماندگار است و بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه با آموزش و ترویج فرهنگ‌های ارزشی از بین می‌رود و لذا اهتمام به مباحث فرهنگی باید در رأس برنامه‌های هر اداره و نهادی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 2 میلیارد و 266 میلیون ریال برای دانش‌آموزان مجتمع‌های فرهنگی تربیتی این استان هزینه شده است.

انتهای پیام/82009/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول