اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل تأمین مسکن کمیته امداد:

اختصاص یک میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان کمیته امداد منطقه 2 اردبیل

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان منطقه دو کمیته امداد شهرستان اردبیل اختصاص یافت.

اختصاص یک میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان کمیته امداد منطقه 2 اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قادر صمدی در جریان بازدید از طرح‌های توسعه کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: ساختمان اداری منطقه دو کمیته امداد اردبیل در قالب یک مجتمع مطلوب نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: ما در دو روز سفر به این استان شاهد افتتاح دو کانون فرهنگی، هنری، تربیتی مشگین‌شهر و بیله‌سوار بودیم که نسبت به تجهیز این کانون‌ها و واگذاری آن به دانش‌آموزان و خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انقلابی و حمایتی اقدامات لازم صورت گرفت.

صمدی خاطرنشان کرد: با عنایت استاندار اردبیل قرار شد کانون فرهنگی، تربیتی مجتمع الغدیر اردبیل اجرایی شده که بخشی از اعتبارات آن قرار است از مصوبات سفر رئیس جمهور و بخشی نیز از اعتبارات استانی تأمین شود.

مشاور مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: اگر این حمایت‌ها به صورت کامل و جامع صورت بگیرد ما در سال‌های آینده قادر می‌باشیم این پروژه‌ها را تکمیل کرده و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی هدف از فعالیت کانون‌های فرهنگی، هنری،‌ تربیتی کمیته امداد را ضرورت تربیت نسل آینده و توجه به نیازمندی آنها توصیف کرد و ادامه داد: کمیته امداد در حد وسع و توان سعی می‌کند بخش عظیمی از تعهدات خود را اجرایی و عملیاتی سازد.

پرداخت 8 میلیارد ریال وام کارگشایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل نیز در جریان بازدید و رسیدگی به مشکلات مددجویان گفت: بالغ بر 8 میلیارد ریال وام کارگشایی و خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد اردبیل پرداخت شده است.

جلیل قدیمی با بیان اینکه 6 میلیارد و 990 میلیون ریال آن وام کارگشایی و محکومین بوده است، افزود: این تسهیلات به یک‌هزار و 265 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در 9 ماهه امسال پرداخت شده است.

وی برخورداری 450 خانوار کمیته امداد از تسهیلات کارگشایی را یادآور شد و تصریح کرد: برای 788 نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد این تسهیلات پرداخت شده است.

قدیمی پرداخت کمک هزینه‌های درمانی به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد را یادآور شد و خاطر نشان کرد: در این زمینه بالغ بر یک میلیارد و 125 میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش پرداخت شده است.

انتهای پیام/62001/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول