اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شد

اجرای 300 طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد در شهرستان چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام گفت: تعداد 460 نفر از مددجویان این نهاد در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و همچنین حدود 300 طرح اشتغال‌زایی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون اجرا شده است.

اجرای 300 طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد در شهرستان چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام علی‌حسن مظاهری صبح امروز در حاشیه نشست کارگروه اشتغال شهرستان چرام اظهار کرد: تعداد 460 نفر از مددجویان این نهاد در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و همچنین حدود 300 طرح اشتغال‌زایی در این شهرستان از ابتدای سال جاری اجرا شده است.

رئیس کمیته امداد چرام سیاست کمیته امداد را توان‌مندی مددجویان عنوان کرد و گفت: جهت رسیدن به این امر مهم نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های ارائه دهنده تسهیلات به مددجویان هستیم.

وی با بیان این‌که رضایت مردم به ‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر مهم‌ترین سیاست کشور است، گفت: کمیته امداد به بهترین نحو این سیاست را متبلور کرده و موجب رضایت نسبی مردم شده است.

این مسئول تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد خدمت‌رسان در امر کمک به محرومین، احداث مسکن و ایجاد اشتغال برای خانواده­‌های تحت حمایت اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

مظاهری هزینه دوره‌های برگزار شده و طرح‌های اجرایی را 23 میلیارد و 550 میلیون ریال عنوان کرد، و متذکر شد: ایجاد اشتغال و کمک به خودکفایی خانواده­‌های تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) گامی مؤثر برای کاهش فقر و محرومیت است.

رئیس کمیته امداد چرام بر ایجاد اشتغال برای افراد و خودکفایی و کاهش بیکاری در جامعه تأکید کرد و خاطرنشان کرد: کاهش دغدغه اشتغال افراد کمیته امداد از جمله وظایف همه مسئولان باشد.

وی با بیان این‌که اشتغال‌زایی و توان‌مند کردن خانواده‌های زیر پوشش این نهاد از مهم‌ترین دغدغه‌های محسوب می‌شود، افزود: در بیان اهداف اشتغال، می‌توان به ایجاد فرهنگ و کار و تلاش در بین مردم جامعه، ایجاد مشاغل مولد و غیرمولد، ارتقا و پیشرفت وضعیت زندگی نیازمندان به حد کفاف و انسان‌پروری در مقابل فقرپروری اشاره کرد.

 انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول