اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

خودکفایی مددجویان کمیته امداد افتخار نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: خودکفایی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در حقیقت افتخار نظام اسلامی است.

خودکفایی مددجویان کمیته امداد افتخار نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز به همراه معاون سیاسی فرمانداری و رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دماوند با حضور در منازل سه خانواده از مددجویان کمیته امداد امام خمینی، با آنان دیدار کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند به برکات کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره)، این نهاد مقدس را در جامعه به یادگار نهادند تا سنت حسنه کمک و دستگیری از قشر محروم جامعه همواره جاری باشد و افراد نیازمند بتوانند به توانمندی نسبی از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دست یابند.

وی در این دیدار صمیمی در جمع خانواده‏های محروم دماوند گفت: زندگی انسان پر از فراز و نشیب‏هایی است که خداوند متعال آنها را به منظور امتحان و آزمایش در زندگی بندگان خود قرار می‏دهد و انسان باید با ایمان و توکل سختی‏ها را پشت سر بگذارد و رضایت الهی را کسب کند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: وجود سختی‏ها در زندگی، روح آدمی را می‏سازد و باعث می‏شود تا انسان با استفاده از توانمندی‏های خود به رشد و تعالی دست یابد.

قاسمی‏فرزاد در دیدار با یکی از این خانواده‏ها که توانسته بود با کمک کمیته امداد امام خمینی به خودکفایی برسد، بیان داشت: همت و تلاش شما ستودنی است که در شرایط دشوار زندگی تلاش و کوشش را سرلوحه کار خود قرار دادید و توانستید بر مشکلات غلبه کنید.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان این دیدارها، ضمن تقدیر از زحمات مسئولان و مددکاران کمیته امداد امام خمینی شهرستان دماوند اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی به‏‌حق و به صورت شایسته به قشر محروم توجه و کمک می‏کند و بستری را برای خودکفایی آنان فراهم می‏سازد.

انتهای پیام/2568/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول