اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

خدمات اشتغال‌زایی کمیته امداد چرام هدفمند و قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان این‌که کمیته امداد در آموزش مهارت‌های شغلی و اشتغال‌زایی هدف‌مند، وسیع و با برنامه بسیار مطلوب عمل می‌کند، گفت: خدمات اشتغال‌زایی کمیته امداد چرام هدفمند و قابل تقدیر است.

خدمات اشتغال‌زایی کمیته امداد چرام هدفمند و قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام ظهر امروز نشست کارگروه اشتغال شهرستان چرام با حضور فرماندار چرام و فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در حاشیه این نشست از گسترش خدمات هدف‌مند کمیته امداد در شهرستان چرام تقدیر کرد و اظهار داشت: عملکرد کمیته امداد چرام در آموزش مهارت‌های شغلی و اشتغال‌زایی هدف‌مند، وسیع و با برنامه بسیار مطلوب می‌باشد.

فرماندار چرام آمادگی فرمانداری را جهت هرگونه همکاری با کمیته امداد و ارائه خدمت به نیازمندان جامعه اعلام کرد و عنوان داشت: خدمات‌رسانی به قشر مستضعف و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) وظیفه خود می‌دانیم و در این راستا تسهیلات خوبی توسط دولت محترم برای این افراد در نظر گرفته شده است ولی متولیان امر در شهرستان بایستی این تسهیلات را سازمان یافته کنند.

وی با تاکید بر همکاری همه‌جانبه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی به مددجویان گفت: مسئولان بانکی در مورد ضمانت‌ها با دقت وارد شوند و همچنین در گرفتن ضمانت نیز بر اساس دستورالعمل و از افراط و تفریط جلوگیری کنند.

این مسئول تصریح کرد: کمیته امداد در بین دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی کارآیی خوبی را داشته که جا دارد ضمن تشکر خواستار تلاش بیشتر هم بشویم.

نیکروز نقش کمیته امداد در زندگی مردم را ملموس و غیرقابل انکار دانست و خاطرنشان کرد: کمیته امداد در امر اشتغال که مهم‌ترین سیاست دولت است پیشگام بوده که باید همه نهادها و ادارات با این نهاد حمایتی همراه باشند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام خودکفا کردن مردم را از دیگر آثار مهم حمایت‌های کمیته امداد دانست و گفت: این نهاد مقدس تاکنون گام‌های مؤثری را در خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌های مددجو داشته است.

سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از آمادگی سپاه برای همکاری با این نهاد در گسترش اشتغال خبر داد و گفت: سپاه می‌تواند در جهت بازاریابی کارگاه‌های تولیدی مددجویان در داخل و خارج از کشور با کمیته امداد همکاری کند.

انتهای پیام/82002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول