اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خبر داد

12 هزار بیمار صعب‎العلاج تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: هم‌اکنون 12 هزار بیمار صعب العلاج‎ تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند و از خدمات این نهاد بهره‏مند می‏شوند.

12 هزار بیمار صعب‎العلاج تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد ذوالفقاری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: این بیماران علاوه بر خدمات پایه‌ای کمیته امداد از خدمات موردی این نهاد نیز بهره‎مند می‎شوند.

وی افزود: خدمات متعددی در بخش‎های مختلف به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در کشور ارائه می‎شود که سنگین‎ترین فعالیت امداد در حوزه حرفه‎آموزی و تحصیلی مددجویان تحت حمایت است.

ذوالفقاری اضافه کرد: عمده‎ترین افراد تحت حمایت  این نهاد سالمندان، ایتام و زنان سرپرست خانوار با تعدادی بالغ بر یک میلیون و 500 هزار نفر هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره)، بیشترین مشکلات این قشر را در زمینه‎های ضعف در بهداشت، درمان، مسکن و تنها زندگی کردن، عنوان کرد.

ذوالفقاری یادآور شد: زنان سرپرست خانوار نیز مسائل و مشکلاتی مانند معیشت، تربیت فرزندان دارند که کمیته امداد با پرداخت وام‎های موردی اشتغال تلاش کرده است این مشکلات را کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تلاش کرده‎ایم با برگزاری کلاس‏های مشاوره دینی و تربیت فرزند گام‎هایی موثر در راستای حل این مشکلات برداریم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سنگین‌ترین فعالیت کمیته امداد در حوزه توسعه آموزش تحصیلی و حرفه‎آموزی است که کمیته امداد در سه مقطع و مقاطع عالی در بخش اکرام و دیگر حوزه‎ها برای آرامش‌بخشی خدمات ارائه می‎کند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‎های واحد مسکن کمیته امداد یادآور شد: این نهاد همچنین با پرداخت کمک هزینه خرید، اجاره، تعمیر و ساخت مسکن موجب مرتفع شدن این مشکل مددجویان نیز شده است.

انتهای پیام/66007/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول