اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌رضوی:

باید از ظرفیت زائران مشهد برای کمیته امداد استفاده کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور مشارکت‌ها و شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان ‌رضوی گفت: باید از ظرفیتی که زائران مشهد مقدس در این شهر ایجاد می‌کنند به نفع کمیته امداد امام خراسان‌رضوی استفاده کرد.

باید از ظرفیت زائران مشهد برای کمیته امداد استفاده کرد

سلمان دانشور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: برای تعدادی از ایتام حامی‌یابی برای حمایت‌های یک ساله در طرح‌های کمیته امداد امام خمینی از ایتام نیز انجام شد.

دانشور با اشاره به طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی در مناسبت‌های مختلف سال خاطر نشان کرد: در طول سال جاری 45 طرح حمایتی مختلف در کمیته امداد امام خمینی برگزار می‌شود که طرح احسان حسینی که ویژه محرم و صفر است یکی از شاخص‌ترین این طرح‌ها است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 350 میلیون تومان از طرح احسان حسینی برای کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی درآمدزایی شد که این مقدار در سال‌ جاری رشد چشمگیری داشته است.

رئیس اداره امور مشارکت‌ها و شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌رضوی اضافه کرد: میزان درآمد کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی در سال‌جاری به حدود یک میلیارد تومان رسیده است که در نوع خود رشد بی‌نظیری محسوب می‌شود.

دانشور تاکید کرد: تمامی درآمد حاصل از این طرح‌ها در کمیته امداد در قالب درآمدهای خاص قرار می‌گیرد که به صورت غذای گرم و یا سبد کالایی به دست نیازمندان می‌رسد.

وی در ارتباط با دیگر طرح‌های شاخص حمایتی کمیته امداد یادآور شد: یکی از طرح‌های شاخص حمایتی کمیته امداد امام خمینی جشن نیکوکاری است که از 14 اسفند هر سال همزمان با هفته نیکوکاری آغاز می‌شود.

رئیس اداره امور مشارکت‌ها و شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌رضوی متذکر شد: مردم در این هفته با توجه به نزدیک شدن سال نو کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به ایستگاه‌های کمیته امداد امام خمینی می‌برند.

دانشور افزود: ماموران کمیته امداد امام خمینی وجوه نقد جمع‌آوری شده را به صورت کالا درآورده و همراه با هدایای غیرنقدی میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

وی با بیان اینکه در استان خراسان‌رضوی از ظرفیت آموزش و پرورش نیز برای جمع‌آوری کمک‌های هفته نیکوکاری استفاده می‌شود اظهار کرد: سال گذشته با کمک‌های آموزش و پرورش درآمدی حدود یک میلیارد تومان در هفته نیکوکاری برای کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی جمع‌آوری شد.

رئیس اداره امور مشارکت‌ها و شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان اظهار کرد: در سال گذشته در حدود 450 پایگاه در کل استان خراسان‌رضوی برای هفته نیکوکاری دایر بودند که در سال جاری به دنبال بالا رفتن این تعداد نیستیم و بیشتر به دنبال بالا رفتن کیفیت اقدامات انجام شده در این ایستگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/70010‌/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول