اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت یک میلیارد ریال هزینه‌های درمانی به مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت یک میلیارد ریال هزینه‌های بهداشتی و درمانی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت یک میلیارد ریال هزینه‌های درمانی به مددجویان زنجانی

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط این نهاد در سال جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده فعالیت‌های کمیته امداد در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشتغالزایی در نهایت توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است، افزود: خوشبختانه با تلاش امدادگران از ابتدای سال تاکنون اقدامات مطلوبی در خصوص ایجاد اشتغال برای خانواده‌های زیر پوشش این نهاد صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد با اجرای طرح‌های اشتغالزایی عملی شده است، گفت: خوشبختانه امسال از محل تسهیلات ستاد توسعه کشاورزی نیز برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد، سهم مشخصی تعیین شده و اقدامات در این زمینه در راستای معرفی متقاضیان به جهاد کشاورزی نیز انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد خانواده‌ها و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان افزود: اشتغالزایی برای مددجویان تنها هدف کمیته امداد در خدمت رسانی به قشر محروم و نیازمند جامعه نیست، و کمیته امداد با ارائه خدمات مختلف در تلاش برای ارتقای سطح سلامت جامعه نیز است.

نجفی با اشاره به اینکه پرداخت هزینه‌های بهداشتی و درمانی گامی مثبت در راستای ارتقای سلامتی جامعه هدف کمیته امداد است، گفت: در 10 ماهه امسال مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال در قالب هزینه‌های بهداشتی و درمانی به مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان کمک شده است.

انتهای پیام/73005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول