اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 40

باقرنژاد:خدمت‌رسانی به مردم را در قالب‌های سیاسی قرار ندهیم

خبرگزاری فارس: معاون استاندار تهران گفت: نباید خدمت‌رسانی به مردم را در قالب‌های سیاسی قرار دهیم و باید جلوی دلسرد شدن مردم را بگیریم و باید تمام تلاشمان را برای سرافرازی و رفاه مردم کشورمان به کار گیریم.

باقرنژاد:خدمت‌رسانی به مردم را در قالب‌های سیاسی قرار ندهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط ‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، معاون استاندار تهران در همایش بیداری اسلامی که به مناسبت آغاز هفته وحدت از سوی بخشداری کهریزک و با عنوان بیداری اسلامی و دهه‌فجر و با حضور امام‌جمعه باقرشهر، بخشدار کهریزک و سایر مسئولان بر پا شده بود، گفت: صفر تا صد کشور متعلق به مردم است و هیچ فردی حق ندارد با اهداف سیاسی حقوق مردم را نادیده بگیرد.

امیرحسین باقرنژاد ادامه داد: همه تلاش‌های دولت و نهادها در راستای همین هدف است و انقلاب که یک نهضت بزرگ بود و توانست دنیا را تکان دهد نیز با این هدف شکل گرفت که منافع اسلام و مردم تأمین و حفظ شود.

وی در ادامه با اشاره به عکسی از حضرت امام‌خمینی (ره) در فرانسه که در این نمایشگاه ارائه شده بود، افزود: اگر نظام سلطه و استکبار می‌توانست افق دور و آینده را ببیند همانطور که امام‌خمینی (ره) دید و اگر می‌توانست حتی یک رگه ضعیف از این را ببیند که یک نظام در گوشه‌ای از جهان تشکیل شود و بعد از 33 سال، منشأ چنین اثراتی در نظام بین‌الملل می‌شود قطعاً اجازه حرکت امام‌خمینی (ره) از فرانسه به ایران را نمی داد، گرچه همه این‌ها تحت اراده خداوند بود.

باقرنژاد با اشاره به فرارسیدن دهه‌فجر گفت: در آستانه دهه‌فجر هستیم فجری که انشعابات و پرتوهای این نور اطراف و اکناف و حوزه‌های مختلف را در سراسر جهان و نظام‌های سیاسی را تحت تأثیر خود قرار داده است و ما یک وظیفه سنگین برعهده داریم، ما کانون فوق‌العاده مؤثری در جامعه جهانی هستیم و کانون همه خیزش‌ها و بیداری منطقه و جهان از نهضت ما است.

فرماندار شهرستان ری ادامه داد: تأثیراتی که امروز نظام سیاسی ایران بر دنیا گذاشته است خود نشان‌دهنده این مطلب است که جامعه جهانی قدرت تأثیرگذاری و توان ایران را پذیرفته و بارها به آن اذعان داشته است و ما باید قدر این نظام و مردم را بدانیم و خدا را شاکر باشیم.

معاون استاندار تهران با اشاره به تقدیم بیش از دو هزار و 730 شهید به انقلاب از شهرستان ری اظهار داشت: در همین بخش کهریزک بیش از 220 شهید تقدیم انقلاب کرده است که این تعداد قابل توجهی است و این وظیفه ما را برای خدمتگزاری بیشتر سنگین‌تر می‌کند و از همه می‌خواهیم ما را دعا کنند تا بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

باقرنژاد با اشاره به خدماتی که به مردم ارائه می شود، گفت: همه دولت‌ها در طول 33 سال انقلاب تلاش کردند خدماتی را به مردم ارائه کنند فارغ از این‌که این خدمات از سوی دولت یا سایر نهادها انجام شده است، همه در جهت نشاندادن کار آمدی نظام جمهوری اسلامی به مردم خودمان و دیگران هستند و بنده دست کسانی را که در حال خدمت‌رسانی هستند، می‌بوسم.

وی تصریح کرد: نباید خدمت‌رسانی به مردم را در قالب‌های سیاسی قرار دهیم و باید جلوی دلسرد شدن مردم را بگیریم و باید تمام تلاشمان را برای سرافرازی و رفاه مردم کشورمان به کار گیریم.

بر پایه این گزارش، در حاشیه همایش بیداری اسلامی و گرامیداشت دهه‌فجر نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان کار آفرین در غالب غرفه‌های عفاف و حجاب و کتاب‌های فرهنگی و آموزشی، صنایع‌دستی، سی‌دی‌های مذهبی و ... بر پاشده بود که شرکت‌کنندگان در همایش از آن بازدید کردند.

انتهای‌پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول