اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیراف:

کم‌آبی صدای مردم شهر باستانی سیراف را درآورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیراف گفت: کم‌آبی صدای مردم شهر باستانی سیراف را درآورده است.

کم‌آبی صدای مردم شهر باستانی سیراف را درآورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیراف، حجت‌الاسلام محمدصادق عاشوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندر سیراف اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از ویژگی‌های انسان مومن و مسلمان است و همواره باید از گناه و ناپاکی دوری کنیم.

وی با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) افزود: میلاد رسول اکرم(ص) و رئیس مذهب تشیع به عنوان روز اخلاق و مهرورزی معرفی شده که متاسفانه مراسمی برای ترویج این روز در کشور ما وجود ندارد و زمانی که اخلاق و مهرورزی جایگاه خود را در جامعه‌ای از دست بدهد، ریا و تزویر در آن مجموعه به پرواز در خواهد آمد.

امام جمعه بندر سیراف به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پیامبر(ص) گفت: مناسبت دیگر اقامه اولین نماز جمعه توسط رسول اکرم در یثرب (مدینه‌الرسول) است که این نشانه قداست نماز جمعه است که پیامبر اکرم(ص) در خصوص اهمیت آن می‌فرماید نماز جمعه حج مساکین است.

عاشوری با اشاره به دهه فجر و خدمات ارزنده دولت و نظام به مردم اذعان داشت: بی انصافی است که اگر کسی عنوان کند که در شهر سیراف و یا شهرستان کنگان کارهای عمرانی صورت نگرفته و بدون تردید کارهای بزرگی انجام شده است.

وی اضافه کرد: فعالیت‌هایی در سیراف انجام شده ولی در حد مطلوب نیست و امیدواریم مسئولین که وظیفه سنگینی را بر دوش دارند به خوبی از پس آن برآیند.

امام جمعه بندر سیراف با تاکید بر لزوم رفع مشکلات آب در سیراف اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مهمی که از ابتدای ورود ما به شهر سیراف از سوی مردم این شهر مطرح می‌شد، مشکل کم‌آبی در این شهر باستانی بود که همچنان ادامه دارد.

عاشوری یادآور شد: مشکل بی‌آبی و کم‌آبی در این شهر تاریخی داد مردم را در آورده و امیدواریم مسئولین شهرستان راه چاره‌ای برای این معضل شهر سیراف بیابند.

وی گفت: خوشبختانه دولت توجه جدی به رفع مشکلات شهر سیراف داشته است و سعی ما نیز از انتقال مشکلات این شهر بهبود وضعیت معیشتی مردم است که تاکنون روند خوبی داشته است.

انتهای پیام/2451/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول