اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس خبر داد

کمبود شدید منابع مالی و ضعف مدیریت، مشکلات اصلی ورزش کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات جامعه ورزش کشور گفت: اکنون کمبود شدید منابع مالی و ضعف مدیریت، مشکلات اصلی ورزش کشور به شمار می‌رود.

کمبود شدید منابع مالی و ضعف مدیریت، مشکلات اصلی ورزش کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا تابش در جمع والیبالیست‌های تیم شفق اردکان اظهار داشت: مشکلات ورزش کشور باید شناسایی و برای رفع آنها راهکار ارائه شود و فراکسیون مجلس این مهم را دنبال می‌کند.

وی افزود: فراکسیون ورزش مجلس در تلاش است تا مشکلات فدراسیون‌های مختلف ورزشی را شناسایی کرده و مشکلات آنها را برطرف کند.

تابش عنوان کرد: این امر اکنون در دستور کار فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و اعضای این فراکسیون تلاش خود را برای رفع مشکلات ورزش کشور در رشته‌ها و بخش‌های مختلف به کار گرفته‌اند.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه نگاه به تمام رشته‌های ورزشی در این فراکسیون یکسان است، افزود: رفع مشکلات رشته‌های ورزشی که تاکنون برای کشور در مجامع بین‌المللی افتخار‌آفرینی کرده‌اند، در اولویت قرار دارند.

تابش ادامه داد: با یک تیم از متخصصان و کارشناسان امر در حال تدوین نظام جامع ورزش کشور و بررسی سوابق موضوع و کارهایی که در گذشته انجام شده اما به مرحله اجرا درنیامده، هستیم تا معایب و کاستی‌ها را مشخص کنیم و سپس طرح‌ها را به طور کامل اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان با انگیزه و علاقه‌ای که دارند هم پشتیبان امور ورزش و جوانان هستند و هم با رصد مشکلات و خلأهای موجود سعی در ارائه راهکار و رفع این مشکلات دارند.

نایب رئیس فراکسیون ورزش با ذکر دو مشکل اساسی حال حاضر ورزش کشور تصریح کرد: کمبود شدید منابع مالی و ضعف مدیریت دو مشکل اساسی ورزش کشور به شمار می‌رود.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمبود بودجه بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی و کار فدراسیون‌ها و امور ستادی تاثیر بسیار داشته و مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.

تابش تاکید کرد: ضعف مدیریتی نیز عاملی برای بروز مسائل و مشکلاتی شده که وجود آن در ورزش کشور ما قابل قبول نیست.

نماینده مردم اردکان در مجلس، جوانان ایرانی را دارای هوش، استعداد و توانمندی‌های بالا دانست و متذکر شد: اگر برنامه‌ریزی صحیح و حمایت مالی، بدرقه راه جوانان ورزشکار ما شود، ورزش ایران بر قله‌های جهان خواهد درخشید.

وی اظهار امیدواری کرد: با رفع مشکلات ورزش کشور، شاهد رسیدن جوانان ایرانی به ویژه جوانان استان یزد به جایگاه واقعی که حق آنهاست، باشیم.

انتهای پیام/2464/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول