اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر کرمان

جوانان برای راه‌اندازی ستادهای مردمی تلاش کنند

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: از جوانان می‌خواهم تا با راه‌اندازی ستادهای دهه فجر مردمی در محله‌ها و شهرک‌های محل زندگی خود در زمینه اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ستاد دهه فجر گام بردارند.

جوانان برای راه‌اندازی ستادهای مردمی تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در محل مصلای امام علی(ع) شهر کرمان اظهار داشت: نهضت انقلاب اسلامی بر پایه احکام نورانی قرآن و دین مبین اسلام آغاز شد و به پیروزی رسید.

وی اتکا به خدا و ایمان راسخ، رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و وحدت کلمه و حضور یکپارچه مردم را از مولفه‌های مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: ملت ایران با بهره‌گیری از این مولفه‌ها موفق شدند رژیمی را که بر اساس ظلم، استبداد و فساد و فحشا استوار بود را ساقط کنند.

صدفی خاطرنشان کرد: ملت ایران با شعار استقلال، ‌آزادی و جمهوری اسلامی حرکت خود را آغاز کردند و تمام فتنه‌ها را طی 34 سال گذشته پشت سر گذاشتند و برای تحقق کامل این شعار تلاش می کنند.

وی موفقیت‌های سیاسی، نظامی، فرهنگی، دفاعی و علمی را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: دستاوردهای معنوی نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی جزو افتخارات ملت ایران است.

صدفی با اشاره به اینکه ملت ایران در راه پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی، شهدا،‌جانبازان و آزادگان سرافرازی را تقدیم کردند،‌ ابراز داشت: آحاد ملت صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

این مسئول اذعان داشت: بیداری اسلامی در منطقه و همچنین حرکات عدالت‌خواهانه در سراسر جهان نشات گرفته از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است.

صدفی عنوان کرد: حرکت‌هایی که در جهان شاهد هستیم و و فریاد حق‌طلبانه مظلومان عالم درس‌هایی است که ملت‌های مظلوم از ملت ایران و مقام معظم رهبری فرا گرفته‌اند.

وی ابراز داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است که مردم ولایتمدار ایران اسلامی، وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام راحل، ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را ابراز کنند و به نمایش بگذارند.

صدفی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه دشمن از اجتماعات ما می‌ترسد، گفت: امروز شاهد این امر هستیم که ملت ایران با اجتماعات خود در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده است زیرا پیام این اجتماعات نمایش اقتدار نظام و وفاداری مردم نسبت به نظام است.

وی همچنین با تبریک هفته وحدت خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مطلوبی برای ترویج سیره اهل بیت(ع) و پیامبر اکرم(ص) و ایجاد شادابی و نشاط در جامعه است.

صدفی از راه‌اندازی ستاد مرکزی دهه فجر استان کرمان در مرکز این خطه و تشکیل 23 ستاد شهرستانی، 41 ستاد در بخش‌ها، یک هزار و 500 ستاد در روستاها و یک هزار ستاد مردمی خبر داد.

وی از جوانان استان کرمان خواست تا با راه‌اندازی ستادهای دهه فجر مردمی در محله‌ها و شهرک‌های محل زندگی خود در زمینه اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ستاد دهه فجر گام بردارند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به تشکیل 300 ستاد دهه فجر مرمی در شهرک‌ها و محلات استان کرمان ابراز داشت: با اقدامات صورت گرفته این ستادها افزایش می‌یابد.

صدفی بیان کرد: طی ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بیش از یک هزار و 500 برنامه در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی،‌ هنری، ورزشی، علمی، ورزشی، رسانه‌ای، نمایشگاهی و مراسم در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی از تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان به عنوان راهبردهای مهم برای اصول و معیارهای دهه فجر نام برد.

صدفی ابراز داشت: مشارکت عمومی مردم و حضور آحاد مختلف در برنامه‌ریزی و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، ایجاد شادابی و نشاط در جامعه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها از مهم‌ترین محورهای اجرایی برنامه‌های ستاد دهه فجر استان کرمان است.

وی بیان داشت: آیین بزرگداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی در روز پنجشنبه هفته آینده با سخنرانی استاندار کرمان در محل مصلای امام علی(ع) برگزار می‌شود.

صدفی افزود: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نیز در ساعت 9 صبح از محل چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا شهر کرمان برگزار می‌شود و آیت‌الله اختری سخنران این آیین است.

انتهای پیام/80019/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول