اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله موسوی جزایری:

رفع مشکلات مردم در راس امور مسئولان قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهواز گفت: رفع مشکلات مردم در راس امور مسئولان قرار دارد و باید در راستای کاهش معضلات موجود تلاشی مضاعف در دستور کار قرار گیرد.

رفع مشکلات مردم در راس امور مسئولان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اهواز اظهار داشت: مشکلاتی در بازار و تامین نیاز مردم وجود دارد که مسئولان باید با تدبیر این مشکلات را برطرف کنند.

وی افزود: تامین نیازهای اولیه مردم در دستور کار مسئولان قرار دارد و به این دلیل در راستای کاهش مشکلات از همه توان موجود باید استفاده کرد و معضلات موجود را به حداقل کاهش داد.

جزایری خاطر نشان کرد: دشمن در محاصره اقتصادی خود علیه ایران اسلامی شکست خورده است و به این دلیل حلقه محاصره را روز به روز و لحظه به لحظه تنگ‌تر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: مسئولان باید با تدبیر در این راستای اقدامات دشمن و استکبار جهانی را به حداقل کاهش دهند و در این باره برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

*هفته وحدت را مغتنم بشماریم

امام جمعه اهواز اظهار داشت: باید هفته وحدت را در راستای ایجاد وحدت بیش از پیش میان شیعیان و اهل تسنن مغتنم شمرد و در این باره نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی همیشه از اختلافات استفاده کرده است و به این دلیل باید هوشیار باشیم تا اختلافی میان اهل سنت و شیعه ایجاد نشود زیرا به زیان اسلام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در این باره بسیار هوشیاری نیاز است، تاکید کرد: هوشیاری در راستای تحرکات دشمن در بین جامعه اهل سنت و شیعه بسیار زیاد نیاز است و در این باره هر تحرک اختلاف افکنانه‌ای در راستای دشمنان اسلام است.

جزایری خاطر نشان کرد: باید بر اشتراکات موجود تاکید کرد و از پرداختن به مسائل اختلافی پرهیز کرد و در این باره همه هوشیارانه باید عمل کنند.

وی افزود: خنثی کردن اقدامات استکبار جهانی در راستای ایجاد تفرقه بین مردم دست رد به سینه آنهاست و همه در این باره باید ایفای نقش کنند و دشمن را مایوس کنند.

انتهای پیام/72006/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول