اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

مردم ایران اسلامی هوشیار و زمان‌شناس هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم ما بسیار هوشیار و زمان‌شناس هستند و به تعبیر مقام معظم رهبری مردم موقعیت‌شناس هستند و همین لحظه‌شناسی مردم است که ما را در بین ملت‌ها عزیز کرده است.

مردم ایران اسلامی هوشیار و زمان‌شناس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری صبح امروز در جلسه هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: اینکه قرآن تاکید می‌فرماید یادآوری کنید روزهای خدایی را قطعا در آن اسراری است که شاید بتوان بعضی از آنها را درک کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از روزهای خدایی تاریخ اسلام عاشوراست و همه ما برکات این روز را در سطح دنیا می‌بینیم و یکی دیگر از روزهای خدایی اربعین حسینی است.

قندهاری تصریح کرد: این ایام‌الله در کشور ما خودش را به خوبی نشان داده است و بعد از اربعین بود که باعث شد انقلاب امام (ره) و ملت عزیز ما به پیروزی برسد و در روز 22 بهمن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیروز شود.

وی بیان داشت: ما اگر همه ساله جشن پیروزی انقلاب را برپا می‌کنیم به خاطر همین تاکید قرآن است.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر استان گلستان خاطرنشان کرد: اگر با عنایت به دستورات قرآن دقت کنیم و برنامه‌های ما کیفی‌تر و با رعایت کمیت مناسب باشد یقینا آثار و برکات بسیار زیادی را به جای خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در طول سال هر چه استکبار با ترفندهای خاص خود نقشه می‌کشد و برنامه‌ریزی می‌کند با یک حضور مومنانه مردم در 22 بهمن همه توطئه‌ها خنثی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: اکنون در آستانه سی و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و می‌خواهیم این روز بزرگ را جشن بگیریم.

وی تاکید کرد: تمامی 75 میلیون جمعیت کشور ما در شور و هیجان و در تلاشند تا در این روز بزرگ صحنه‌هایی مثال‌زدنی را خلق کنند.

قندهاری اذعان داشت: اگر کسی در حضور و ایستادگی ملت پای نظام شکی دارد چند روزی صبر کند و در روز 22 بهمن ببیند که مردم چه خواهند کرد و بار دیگر سیلی محکم بر استکبار خواهند زد.

انتهای پیام/2307/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول