اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن صنفی روابط عمومی‌های استان اصفهان:

درصدد شفاف‌سازی خدمات دولت به مردم هستیم

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن صنفی روابط عمومی‌های استان اصفهان گفت: یکی از رسالت‌های بزرگ انجمن صنفی روابط عمومی‌ها شفاف‌سازی خدمات دولتی برای مردم است.

درصدد شفاف‌سازی خدمات دولت به مردم هستیم

به گزارش فارس از اصفهان، سید رسول حسینی صبح امروز در جلسه انجمن صنفی روابط عمومی‌های استان اصفهان اظهار کرد: این انجمن با رعایت اصل آموزش و پژوهش جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده و به یکی از رسالت‌های خویش که شفاف‌سازی خدمات دولتی برای مردم است، پایبند بوده است.

وی ادامه داد: با تشکیل انجمن صنفی روابط عمومی‌ها، توانسته‌ایم از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمت رسانی‌های شفاف به اقشار مختلف جامعه استفاده کنیم.

دبیر انجمن صنفی روابط عمومی‌های استان اصفهان با اشاره به کمیته‌های زیرمجموعه این انجمن تاکید کرد: کمیته‌های تبلیغاتی، پژوهشی، رفاهی، حقوقی، مالی و همچنین فرهنگی وظایف و رسالت‌های خود را که ایجاد نشاط و شادابی در روحیه مردم اصفهان است، با جدیت دنبال می‌کند.

وی افزود: انجمن صنفی روابط عمومی‌های استان اصفهان در سطح ملی و بین‌المللی منحصر به فرد است و در اجرای فعالیت‌های انجمن از هر گونه فعالیت‌های سیاسی دوری می‌کند.

حسینی با بیان اینکه سایت انجمن صنفی روابط عمومی‌ها نیز راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: عضوگیری انجمن صنفی روابط عمومی‌ها تا تاریخ برگزاری هفته فرهنگی اصفهان و روز ارتباطات انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/63007/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول