اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی تأکید کرد

رضایت‌مندی مردم از پایه‌های نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: رضایت‌مندی مردم از پایه‌های اصلی نظام اسلامی است.

رضایت‌مندی مردم از پایه‌های نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده در جلسه کارگروه اشتغال که در سالن شماره یک استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)، اظهار داشت: اشتغال از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری و رضایت‌بخشی مردم از پایه‌های اصلی نظام است.

وی با بیان اینکه هر برهه از زمان در هر کشوری تکالیف خاص خود را دارد، افزود: اکنون که به سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم کشور به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است، گاهی تکلیف انقلاب است، زمانی سازندگی و هنگامی نیز جنگ با دشمنان اولویت دارد.

جلال‌زاده تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جمعیت و اشتغال تاکید دارند زیرا جمعیت مؤلفه قدرت در دنیا محسوب می‌شود و هر کشوری که قدرتمند است با وجود جمعیت خود به این قدرت دست یافته است.

مقام عالی استان با تأکید بر سرعت بخشیدن در ارائه تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی بانک‌ها به مردم، گفت: بانک‌ها باید علاوه بر افزایش سرعت در پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی و خود اشتغالی، نهایت امانت‌داری را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید اصل مهم مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد و اینان ولی نعمت ما هستند، ادامه داد: توسعه منابع انسانی کارآمد اولویت اول هر دستگاه اجرایی است و اقدامات مالی در اولویت‌های بعدی دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت نحوه مدیریت تولیدات صنعتی در واحدهای مختلف تولیدی در استان افزود: اهمیت توجیه اقتصادی فعالیت واحدهای تولید بسیار مهم است زیرا تسهیلات پرداختی منابع مردمی هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی اخلاص را عامل ماندگاری در تمامی فعالیت‌ها دانست و خاطر نشان کرد: اخلاص موجب موفقیت در امور می‌شود و به دلیل اخلاص است که فعالیت‌ها ماندگار می‌شود.

انتهای پیام/61003/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول