اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

مسئولان با حفظ وحدت مشکلات مردم را حل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: امروز مسئولان با حفظ وحدت لازم است مشکلات مردم این ولی نعمتان نظام را مرتفع کنند.

مسئولان با حفظ وحدت مشکلات مردم را حل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کاکی که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه شهر کاکی برگزار شد، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اواخر قرن بیستم به وقوع پیوست و تمام معادلات دو قطب جهان را به هم ریخت.

امام جمعه کاکی ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ابعاد شکل‌گیری این انقلاب عظیم اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی به لحاظ شرایط زمانی و مکانی و ماهیت و ابعاد آن از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و این انقلاب در دهه آخر قرن بیستم به وقوع پیوست.

وی افزود: در شرایطی که نظام جهانی به شدت درگیر رقابت دو ابرقدرت شرق و غرب، شوروی و آمریکا بود، ولی این حرکت الهی با موضع گیری خود ضد سلطه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی غرب حرکت کرد به سمت شرق و شوروی نیز نرفت بلکه دکترین خود را بر مبنای تشکیل دولت اسلامی گذاشت.

محمدی خاطرنشان کرد:  به همین دلیل نیز مخالفان برای جلوگیری از اثر بخشی انقلاب اسلامی ایران، تحریم اقتصادی، تشدید اختلافات داخلی دینی و بحران و آشوب‌های قومی، ترور، خشونت و جنگ تحمیلی را بر علیه نظام طراحی کردند.

وی اضافه کرد: به فضل پروردگار انقلاب اسلامی قدرت الهام بخش آن روز به روز گسترش یافت و با همت و هوشیاری مردم و رهبری حکیمانه امامان محترم حضرت امام خمینی و حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله تعالی) این انقلاب از همه تهدیدها عبور کرد و به انقلابی سرمشق برای کشورهای دیگر تبدیل شده است.

خطیب نماز جمعه کاکی یادآور شد: امروز مسئولان با حفظ وحدت لازم است مشکلات مردم، ولی نعمتان نظام را مرتفع کنند.

محمدی از همه مردم دعوت کرد که در راهپیمایی 22 بهمن ماه که امسال حائز اهمیت فراوان است، شرکت کنند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول