اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

ندای وحدت استکبار را به وحشت انداخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: ندای وحدت جهان اسلام امروز جبهه کفر و استکبار را به وحشت انداخته و سبب تضعیف و ناکامی آن‌ها شده است.

ندای وحدت استکبار را به وحشت انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پارس‌آباد اظهار داشت: اگر به حقیقت اسلام و مکتب نبوی نگاه کنیم در جای جای آن همدلی و وفاق موج می‌زند و در آن جایی برای دشمنی و کینه‌توزی وجود ندارد.

وی از وهابیت به عنوان غده سرطانی جهان اسلام یاد کرد و گفت: این زالو صفت‌ها را انگلیس و آمریکا و صهیونیسم پرورش داده و حمایت می‌کند تا مانع شکل‌گیری وحدت واقعی در جهان اسلام شود که برخی از شیوخ عرب نیز با دلارهای فسا‌دانگیز خود از آن‌ها حمایت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد به تفکر بسیار خطرناک وهابیت به عنوان دشمن اصلی جهان اسلام اشاره کرد و یادآور شد: برای ریشه‌کنی این غده سرطانی بهترین حرکت گرایش به وحدت همراه با عزت و کرامت است که همه وظیفه داریم در تبعیت از این مسیر بکوشیم.

علوی مهمترین سیره نبی مکرم اسلام (ص) را نیز تلاش برای حفظ وحدت و عزتمندی امت اسلامی یاد کرد و ادامه داد‌: غرب که امروز به استیصال افتاده است سعی می‌کند این چهره نورانی را با اندیشه‌های مسموم خود مخدوش جلوه دهد.

وی به تقارن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و آغاز دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: در عصر تاریکی‌ها جمهوری اسلامی ایران بهترین هدیه الهی به امت اسلامی بود تا بتواند در سایه ولایت و امامت جهان اسلام عزت و کرامت خود را باز یابد.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد دشواری‌ها و سختی‌های دوران مبارزات امام راحل و همراهی مردم برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: این انقلاب که در حرکت 34 ساله خود حوادث زیادی را پشت سر گذاشته امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است که ثمره آن را در مصر، لیبی و تونس می‌توان مشاهده کرد.

علوی خاطرنشان کرد: امام راحل در دوران خفقان و تاریکی به مانند جدش رسول‌الله به پا خاست و امت را با خود همراه کرد تا بتواند ریشه جهالت و تاریکی را نابود کند.

وی گفت: امروز بر همه امت اسلامی و ایرانی واجب است که از این سرمایه عظیم دفاع کرده و صیانتی حقیقی از حقانیت آن داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و تلاش برخی احزاب و گروه‌ها را یادآور شد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری اعلام کردند صحنه انتخابات ما باید صحنه همدلی‌ها و همراهی مردم باشد تا دشمن طمع نابجایی نداشته باشد.

علوی عنوان کرد: استکبار جهانی امروز با تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی سعی می‌کند به هر نحو ممکن جمهوری اسلامی ایران را در مضیقه و تنگنا قرار دهد اما راه عبور از این تهدیدها همدلی بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اهمیت تقوا را یادآور شد و اذعان داشت: در عرصه عمل زیبایی کسب فضیلت‌ها در تقوا است.

انتهای پیام/62004/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول