اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

امام(ره) و رهبری منادی وحدت ملت‌های مسلمان بوده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره منادی وحدت و همبستگی ملت‌های مسلمان بوده‌اند.

امام(ره) و رهبری منادی وحدت ملت‌های مسلمان بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با تبریک هفته وحدت به تمام مسلمانان جهان، بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی برای تمام کشورهای اسلامی به‌عنوان یک الگو قرار گرفته است.

علما ادامه داد: وحدت موضوعی است که در قرآن و در کلام رسول‌الله(ص) بیان شده و حفظ وحدت برای تمام مسلمانان واجب است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از اختلاف بین مسلمانان استفاده می‌کنند، تاکید کرد: اوضاعی که در سوریه وجود دارد، حاکی از عدم وحدت است و این نشان می‌دهد که دشمنان برای ضربه زدن به سنت رسول خدا(ص) نقشه می‌کشند و اختلاف انگیزی، راه نجات دشمن است.

خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: روزبه‌روز تاثیر کلام پیامبر(ص) در جوامع بشری بیشتر نمایان می‌شود و در واقع، معنای رشد در کلام پیامبر(ص) وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه رتبه علمی ایران به هفت رسیده است، اظهار داشت: امروز ایران حرف اول را در تمام شئون می‌زند و مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب امور است این به برکت سیره رسول خدا(ص) است.

علما گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره منادی وحدت و همبستگی ملت‌های مسلمان بوده‌اند.

وی یادآور شد: موفقیت‌های نظام و مردم در عرصه‌های مختلف و ناکام شدن توطئه‌های دشمنان، در سایه وحدت و انسجام بوده است.

*امام راحل وحدت را در جامعه اسلامی حکم‌فرما کردند

امام جمعه کرمانشاه گفت: امام راحل در مقابل تفرقه‌افکنی دشمنان بین شیعه و سنی ایستادند و با هدایت پیامبرگونه خویش، وحدت را در بین جامعه اسلامی حکم‌فرما کردند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: دهه فجر، دهه پیام انقلاب و تفسیر افکار امام راحل است و در تاریخ، رویدادی به بزرگی دهه فجر وجود ندارد.

علما با اشاره به اینکه دشمن از تفکرات امام خمینی(ره) هراس دارد، تاکید کرد: صاحبان قلم و سخنرانان باید در دهه فجر متذکر رویدادهای بزرگی باشند که در این ایام رخ داد و نجات جامعه از دست رژیم فاسد پهلوی را بازگو کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام دهه فجر باید یادآور خاطره امام(ره) باشد، خاطرنشان کرد: شش بهمن، سال‌روز حماسه مردم آمل در قیام مقابل منافقین و بیرون راندن منافقین است و با خلق این حماسه، آمل به شهر هزار سنگر معروف شد.

انتهای پیام/2700/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول