اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

وحدت شیعه و سنی زبانزد خاص و عام است

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: وحدت و همدلی شیعه و سنی در شرق استان کرمان زبانزد خاص و عام است.

وحدت شیعه و سنی زبانزد خاص و عام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین در دومین همایش آیین برادری در بم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حسین مرادی از شهدای وحدت اظهار داشت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری رهبری مبنی بر تشکیل نهاد نمایندگی در امور اهل سنت شاهد حضور مستمر آیت‌الله سلیمانی در استان کرمان هستیم که موجب برکات زیادی بوده است.

وی افزود: وحدت و همدلی مردم در شرق استان کرمان زبانزد خاص و عام است و این وحدت بنای توسعه و پیشرفت منطقه را فراهم کرده و شاهد توسعه منطقه در ابعاد گوناگون هستیم.

زین‌الصالحین بر بیشتر شدن ارتباطات شیعه و سنی تاکید و اظهار داشت: خدامحوری موجب اقتدار کنونی ملت ایران شده و رمز موفقیت ملت ایران وحدت است.

وی گفت: تلاش‌ها و زحمات استاندار کرمان و توجهاتی که به شرق استان دارند، سبب شده تا عمران و آبادانی این مناطق با سرعت بیشتری انجام شود.

زین‌الصالحین با بیان اینکه ملت ایران الگوی بیداری اسلامی است، عنوان کرد: بصیرت، خداشناسی و همچنین تمسک به

اهل‌بیت(ع) دلیل اصلی موفقیت ملت ایران است و این امر موجب سربلندی کشور ایران است.

وی تصریح کرد: ما به عنوان یک مسلمان اعم از شیعه و سنی موظف هستیم وحدت را حفظ کنیم و با اتحاد و همدلی دشمنان را ناکام بگذاریم.

فرماندار بم با بیان اینکه هفته وحدت ابتکار امام خمینی است، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز تاکیدات فراوانی در مورد وحدت مسلمانان دارند.

وی با بیان اینکه همه ما باید از فرامین رهبر معظم انقلاب اطاعت کنیم، اظهار داشت: نگرانی ما از این است که برخی افراد به عنوان اسلام و دین اقدامات مخربانه انجام دهند.

انتهای پیام/2446/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول