اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

وحدت کشورهای اسلامی خاری در چشم دشمنان اسلام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وحدت کشورهای اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان اسلام است.

وحدت کشورهای اسلامی خاری در چشم دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین جشن ویژه سالروز ولادت با سعادت پیامبر اعظم(ص) و آغاز هفته وحدت در اراک با اشاره با اینکه چرا که امروز وحدت بین شیعه و سنی بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد، افزود: امام(ره) با هوشیاری ایام میلاد فرخنده حضرت رسول اکرم(ص) را هفته وحدت نامگذاری کردند که این اقدام موجب افزایش اتحاد و انسجام مسلمانان شده است.

وی تصریح کرد: از آنجا که حفظ و تقویت وحدت جهان اسلام موجب شکست اهداف آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب می‌شود، مسلمانان وظیفه دارند با بصیرت و آگاهی مراقب توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی باشند و با الگو گرفتن از آموزه‌های دینی و اسلامی روز به روز بر وحدت و همدلی خود بیفزایند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا همواره سعی در ایجاد تفرقه در جهان اسلام داشته و با عناوین مختلف در صدد چپاول کشورهای اسلامی هستند، بیان کرد: وحدت رمز شناخت دشمنان و اهداف آنان است  و در سایه حفظ وحدت است که می‌توان در برابر توطئه دشمنان ایستادگی کرد.

دری ‌نجف‌آبادی با بیان اینکه هفته وحدت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: امروز وحدت موضوع استراتژیک جهان اسلام در برابر دشمنان است، چرا که دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر ابزاری برای ضربه زدن به اسلام و اردوگاه مسلمانان استفاده می‌کند.

وی حمله به سوریه را ترفندی برای شکست خط مقاومت و ضربه به وحدت کشورهای مسلمان منطقه دانست و گفت: هدف دشمنان اسلام از ایجاد آشوب در سوریه و حمله به عراق، افغانستان، پاکستان، بحرین، فلسطین و لبنان از بین بردن وحدت کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/87002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول