اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تفرقه حربه شیطانی در شکستن عزت مسلمانان است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تفرقه عامل و عنصر اصلی در شکستن عنصر به هم پیوستگی اتحاد جهان اسلام است و دست دشمنان به این حربه شیطانی آلوده شده است.

تفرقه حربه شیطانی در شکستن عزت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در برنامه جشن هفته وحدت در عنبران نمین اظهار داشت: استکبار جهانی با اغراض آلوده سعی می‌کنند به هر نحو ممکن انقلاب اسلامی را با تهدید و تحریم‌های شکننده دچار چالش کنند که تنها راه برون رفت از این مشکلات وفاق ملی، جهانی و بین‌المللی است.

وی خاطرنشان کرد: وحدت شیعه و سنی عامل ذلت دشمنان اسلام است.

استاندار اردبیل یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس افتخاری بزرگ برای هر ایرانی بوده و امروز نیز همانند هشت سال دفاع مقدس برای پیشبرد اهداف نظام می‌کوشیم.

نیکزاد گفت: امروز شیعه و سنی یک شکل و یک صدا در مقابل هجمه‌های دشمنان اسلام ایستاده و اگر همه مسلمانان با هم اتحاد بسته و یک دل و یک صدا باشند اسلام در سطح جهان حاکم می‌شود.

وهابیت خطر بیخ گوش جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در این مراسم بیان داشت: وهابیت بزرگترین خطری است که بیخ گوش مسلمانان است و با زمزمه‌های وسوسه‌انگیز سعی می‌کند هیبت و شوکت انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کند.

حجت‌الاسلام سید حسن عاملی افزود: وحدت شیعه و سنی خطر توسعه و ترویج وهابیت را به صفر می‌رساند و ما وظیفه داریم بیش از هر زمان دیگر مراقب حرکات بی‌سرانجام آنها باشیم.

وی بصیرت و معرفت اهالی عنبران نسبت به اهل بیت پیامبر اکرم (ص) را در خور تحسین یاد کرد و گفت: این هوشیاری سبب شده افکاری که علیه دین و برای تخریب و تضعیف همدلی بین شیعه و سنی از رسانه‌های بیگانه تبلیغ و ترویج می‌شود به نتیجه نرسد.

عاملی با اشاره به پیشرفت‌های دین مبین اسلام در سطح دنیا این امر را سبب حساس‌تر شدن دشمنان دانست و یادآور شد: دشمنان از هر راهی تلاش می‌کنند با راه‌اندازی اختلافات مذهبی جلوی پیشرفت مسلمانان را بگیرند.

وی از اهل سنت خواست به اقدامات وهابیت وقعی ننهاده و خود را نماینده و معرف چنین اندیشه ناسالم ندانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت هفته وحدت و فرارسیدن سالروز میلاد آخرین فرستاده الهی برگزار شد.

انتهای پیام/62004/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول