اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برپایی جشن بزرگ هفته وحدت با حضور شیعه و سنی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری جشن بزرگ هفته وحدت در کنگان با حضور شیعه و سنی خبر داد.

برپایی جشن بزرگ هفته وحدت با حضور شیعه و سنی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی امر مهمی است که امروزه باید مورد توجه همه مسئولان و مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و افزایش تجهیزات و امکانات فرهنگی در دستور کار قرار دارد و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان با اشاره به اهمیت هفته وحدت خاطرنشان کرد: هفته وحدت فرصتی است تا تمامی مسلمانان با استفاده از نکات مشترک همدیگر که مهم‌ترین آنها قرآن و پیامبر (ص) است با همدلی و به دور از تفرقه از کیان و حمیت خود دفاع کنند و از تعلیمات قرآن و پیامبر (ص) برای تألیف قلوب همدیگر استفاده کنند.

اهرمی تصریح کرد: هفته وحدت، هفته شادباش اهل بیت(ع) و پیروان ایشان است، چراکه در این هفته دو مولود بزرگ یعنی میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) رقم می‌خورد.

وی از برگزاری جشن بزرگ هفته وحدت در کنگان خبر داد و افزود: هماهنگی لازم با امام جمعه کنگان و مسئولان شهرستان انجام شده و جشن بزرگ هفته وحدت سه‌شنبه 10 بهمن 91 با حضور شیعه و سنی در مصلای جمعه کنگان برگزار می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: هماهنگی برای حضور سخنران در این مراسم توسط اداره تبلیغات اسلامی کنگان انجام می‌شود.

اهرمی بیان کرد: شهرستان کنگان نماد وحدت شیعه و سنی است و شیعه و سنی با اتحاد و همدلی برای رشد و پیشرفت امور در شهرستان اهتمام دارند.

وی در پایان بیان کرد: امروز دشمنان به دنبال اختلاف‌افکنی هستند و باید با وحدت بیشتر و با همدلی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول