اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

دشمن با ایجاد تفرقه به هدف خود می‌رسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه گفت: دشمن در تلاش است بین شیعه و سنی و بین ملت و دولت فاصله بیندازد و بدون تردید دشمن با تفرقه به هدف خود می‌رسد.

دشمن با ایجاد تفرقه به هدف خود می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری عسلویه با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: امام حسن عسکری (ع) دو ویژگی مهم داشتند یکی ایمان به خدا و دیگری سود رساندن به برادران دینی و ما به عنوان شیعه باید نسبت به الگوبرداری از رفتار و گفتار ائمه(ع) اهتمام ورزیم.

وی با تبریک آغاز ولایت امام زمان(عج) بیان داشت: در دوران غیبت باید به وظایف خود به طور کامل و دقیق عمل کنیم.

امام جمعه عسلویه به هفته وحدت اشاره کرد و یادآور شد: هر کس برای نزدیکی دلها و وحدت مردم قدم بردارد ارزشمند است و همه باید برای اتحاد شیعه و سنی گام برداریم.

هاشمی‌نژاد در ادامه با بیان توطئه‌های دشمنان برای تفرقه افکنی گفت: دشمن در تلاش است بین شیعه و سنی و بین ملت و دولت فاصله بیندازد و بدون تردید دشمن با تفرقه به هدف خود می‌رسد.

وی بیان کرد: ما باید با تمسک به قرآن و احادیث در مسیر وحدت و همدلی گام برداریم و به سفارش انبیای الهی عمل کنیم.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم برگزاری مطلوب مراسم‌دهه فجر افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فصلی نوین در زندگی مردم مسلمان ایران اسلامی بود و اگر امروز ایران جایگاهی رفیع و مقتدر در عرصه بین المللی دارد از برکات انقلاب اسلامی است.

هاشمی‌نژاد اظهار داشت: سه تکیه‌گاه مهم در موفقیت ایران اسلامی وجود داشته که نخستین تکیه بر خداوند است و دومین تکیه‌گاه نیز استقامت و پایداری ملت بوده است.

وی با اشاره به اینکه سومین تکیه‌گاه که بسیار مهم است ولی فقیه است، گفت: امروز مقام معظم رهبری در رأس نظام اسلامی نورافشانی می‌کند و نظام را در دنیا سرافراز کرده است.

انتهای پیام/2451/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول