اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه:

ایجاد تفرقه در بین مسلمانان مهم‌ترین برنامه دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیرگاه گفت: ایجاد تفرقه در بین مسلمانان مهم‌ترین برنامه دشمنان است.

ایجاد تفرقه در بین مسلمانان مهم‌ترین برنامه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیرگاه با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول و سیره عملی و شخصیتی و مدیریتی پیامبر اکرم (ص، گفت: نشست و برخواست‌های پیامبر اکرم بدون تکلف و با نام و یاد الهی همراه بوده است.

امام جمعه شیرگاه به حفظ حریم‌ها توسط رسول اکرم اشاره کرد و افزود: مومنین نباید با یکدیگر دشمنی کنند و از هم رویگردان باشند.

وی به حربه‌های دشمنان برای مقابله با اتحاد مسلمانان اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد تفرقه در بین مسلمانان مهم‌ترین برنامه دشمنان است.

خطیب جمعه شیرگاه خواستار خیرخواهی حکومت‌های اسلامی برای امت‌های مسلمان شد و یادآور شد: رضایت کفار با غفلت و بی‌دینی مسلمانان و کشورهای اسلامی به دست می‌آید.

*امام راحل هیچ‌گاه نترسید

امام جمعه زیراب با اشاره به نزدیکی به ایام دهه فجر، گفت: امام راحل با اتکا به قدرت الهی هیچ‌گاه نترسید.

حجت الاسلام محمد زمان رضایی با اشاره به ابعاد شخصیتی پیامبر اعظم (ص)، گفت: آیات و روایات مختلف بیانگر شخصیت همه جانبه و کامل و انسانی پیامبر اسلام (ص) بوده است.

امام جمعه زیراب به فتح مکه و ارزش‌های انسانی و سیاسی آن اشاره و خاطرنشان کرد: مدیریت پیامبر گرامی اسلام در فتح مکه الگوی مدیریتی و انسانی همه اعصار است.

وی با تسلیت شهادت امام یازدهم شیعیان و آغاز امامت امام عصر (عج)، یادآور شد: شناخت و معرفت امام عصر (عج) موجب امید به صلح و معنویت در جهان می‌شود.

رضایی با گرامیداشت دهه فجر به ابعاد وجودی امام راحل (ره) اشاره کرد و افزود: امام راحل با ایمان به خدا هیچگاه نترسید و این شجاعت از رموز موفقیت وی بوده است.

* پیامبر اسلام کامل‌ترین انسان در ابعاد مختلف بوده است

حجت الاسلام احمد قربانی با بیان اینکه گرامیداشت رحلت یا ولادت پیامبر گرامی اسلام باید به همراه آشنایی و معرفت با الگوهای اخلاقی ایشان همراه باشد، گفت: پیامبر گرامی اسلام از کامل‌ترین انسان‌ها در همه ابعاد بوده است.

امام جمعه پل سفید با اشاره به دهه فجر و برنامه‌های این دهه، گفت: دهه فجر نماد همبستگی دینی ملت ایران با روحانیت بوده است که حکومت استبدادی را منقرض کرد.

وی با اشاره به مدیریت امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: امام راحل با استفاده از آموزه‌های قرآنی و دینی، انقلاب ملت ایران را به پیروزی رساند و الگوی آزادیخواهان جهان شد.

انتهای پیام/86015/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول