اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی اهر:

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین حوزه و دانشگاه است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی اهر گفت: امروز دشمن سعی در ایجاد تفرقه بین حوزه و دانشگاه دارد لذا باید با تلاش مضاعف توطئه‌های دشمنان را در رسیدن به هدف شوم خود که همان تفرقه است ناکام بگذاریم.

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین حوزه و دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، مرتضی شهبازیان صبح امروز در همایش مشترک روحانیون، طلاب، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بر ترویج فرهنگ غنی اسلامی در بین اساتید و دانشجویان تأکید کرد و افزود: شورای فرهنگی دانشگاه با همکاری تشکل‌های فعال فرهنگی و دانشجویی برنامه‌های متنوع را در طول سال تدارک دیده که امیدواریم با تحقق این برنامه شاهد تقویت و توسعه برنامه‌های فرهنگی باشیم.

وی هم‌اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه را در ارائه راهکارهای عملی و کارشناسی برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و معنوی ضروری برشمرد و بر تلاش و تداوم اینگونه برنامه‌ها در طول سال تأکید کرد.

شهبازیان گفت: امروز دشمن سعی در تفرقه در بین حوزه و دانشگاه را دارد که باید در این راستا تلاش مضاعف کرد تا توطئه های دشمنان را در رسیدن به هدف شوم خود که همان تفرقه است ناکام گذاریم.

وی، در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد دفتر فرهنگ اسلامی واحد اهر برگزاری نشست‌های مختلف فرهنگی، پاسخ به شبهات، فعال سازی کانون‌های فرهنگی هنری، پرسش و پاسخ، جلسات مشاوره، برگزاری نماز جماعت، دعای کمیل، توسل، زیارت عاشورا و برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی، مذهبی در سطح دانشگاه و همکاری و مشارکت در برنامه‌های مختلف فرهنگی شهرستان را از فعالیت‌های این دفتر برشمرد. 

انتهای پیام/60003/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول