اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 3 شهرداری قزوین خبر داد

افزایش 100 میلیون تومان اعتبار در اصلاح بودجه امسال

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با اعلام اینکه در اصلاح بودجه 91 تنها 100 میلیون تومان اعتبار به بودجه سال جاری اضافه شده است، گفت: در اصلاح بودجه سال 91، بودجه عمرانی منطقه سه شهرداری قزوین تغییر خاصی نکرده است.

افزایش 100 میلیون تومان اعتبار در اصلاح بودجه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین، ناصر گنجی با بیان اینکه بودجه عمرانی این منطقه در سال جاری 19 میلیارد تومان برای اجرایی کردن 22 پروژه بوده است، اظهار داشت: در اصلاح بودجه 91 تنها 100 میلیون تومان اعتبار به بودجه سال جاری اضافه شده است.

وی ادامه داد: 100 میلیون تومان اعتبار اضافه شده در اصلاح بودجه برای آغاز ساخت ساختمان مطالعه برای خواهران در قرائت‌خانه کتابخانه اندیشه واقع در ناحیه مهدیه در مساحت 140 مترمربع است، هزینه می‌شود که تا پایان سال جاری باید به اتمام برسد.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین بیان کرد: در راستای توسعه فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در این منطقه بودجه در سال 91 به 57 میلیارد و 728 میلیون و 700 هزار ریال افزایش یافته بود.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول