اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری خبر داد

تدوین بودجه 92 شهرداری ساری

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت:‌ حدود 45 روز است که کار تدوین بودجه سال 92 شهرداری را در دستور کار داریم.

تدوین بودجه 92 شهرداری ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی عبوری صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: بازدید از پروژه‌های شهرداری ساری از این پس به صورت ماهانه با همکاری اداره فرهنگی شهرداری ساری صورت می‌گیرد.

وی در رابطه با احداث شهربازی یادآور شد: ‌چنانچه تا سال 92 نتوانیم در این زمینه سرمایه‌گذار جذب کنیم، شهرداری رأسا وارد عمل می‌شود و این موضوع را در بودجه هم پیش‌بینی کردیم.

شهردار مرکز مازندران با بیان این‌که شعار ما این بود که خدمات را با عدالت در مناطق سه‌گانه شهرداری ساری ارائه کنیم، افزود:‌ خط‌کشی معابر هم در اسفندماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که حدود 45 روز است که کار تدوین بودجه سال 92 را در دستور کار داریم، خاطر نشان کرد:‌ اعضای شورا در این زمینه هر چه مدنظر دارند به ما اعلام کنند تا اختلافی بین مجلس و دولت مابین شورا و شهرداری نباشد.

عبوری متذکر شد: یکی از اولویت‌های ما این است که برای تراکم زیاد شهر ساری، نیاز داریم فضای جدیدی در ساری ایجاد شود و آن هم در شمال شهر است.

وی در رابطه با وضعیت پل‌های عابر پیاده و پله‌ برقی‌های خاموش تصریح کرد:‌ این پل‌ها حتماً باید متصدی داشته باشند با توجه به این‌که فرهنگ استفاده از پله‌های برقی می‌تواند به این روند کمک کند.

عبوری با بیان این‌که در رابطه با ترافیک میدان فرح‌آباد، مشاور طرح باید پاسخگو باشد، اظهار داشت: ما هم معتقدیم بخش عظیمی از ترافیک این محدوده به مسائل عابر پیاده مربوط است که مشاور در طرح خود لحاظ نکرده است.

وی با اشاره به این‌که برای برون رفت از مشکلات شهر ساری طرح تفصیلی باید به صورت کامل اجرا شود، تصریح کرد: ایجاد پارک سوار میدان ساعت آغاز شده و به سرعت در حال پیشروی هستیم.

عبوری یادآور شد:‌ انقلاب جدیدی در عرصه درختکاری در شهر ساری اتفاق می‌افتد.

انتهای‌پیام/86007/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول