اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خبر داد

تصویب متمم بودجه شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از تصویب متمم بودجه شهرداری شوشتر با ارزش ریالی 124 میلیارد ریال خبر داد.

تصویب متمم بودجه شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: متمم بودجه شهرداری شوشتر که بیش از 10 روز است به شورای اسلامی شهر تحویل داده شده است پس از بحث و تبادل نظر با حداکثر آرای اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

وی با اشاره به تلاش‌های شهرداری شوشتر گفت: شهرداری شوشتر در شرایط کنونی 70 درصد بودجه سال‌جاری را محقق کرده است و به این دلیل باید از زحمات پرسنل شهرداری شوشتر و شهردار سخت‌کوش تجلیل کرد.

وی با اشاره به اینکه لایحه متمم بودجه شهرداری به دقت بررسی شد، خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر برای اجرای پروژه‌های خود و توانایی در نحوه پرداخت‌های باقیمانده سال نیازمند متمم بودجه 124 میلیارد ریالی داشت که به این دلیل شورای اسلامی شهر با این متمم موافق کرد و آن را به تصویب رساند.

دهدار با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر در درآمدزایی رکورد زده است، تاکید کرد: شهرداری شوشتر در سال ‌جاری بیش از 58 میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری تامین کرده است که در نوع خود در 10 سال گذشته بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر اقدامات بسیار خوبی در ماه‌های گذشته انجام داده است، افزود: شهرداری شوشتر با بدهی‌های فراوان اقدامات بسیار خوبی در سطح شهر شوشتر انجام داده است که به این دلیل باید در این باره از شهردار شوشتر و پرسنل خدوم شهرداری تشکر کرد.

وی تاکید کرد: شهرداری شوشتر باید در راستای پرداخت حقوق‌های معوق نیز تلاش جدی انجام دهد و به این دلیل باید پرداخت حقوق معوق را در اولویت نخست قرار داد.

انتهای پیام/72006/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول