اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن بیماران آسیب نخاعی اصفهان خواستار شد

اختصاص بودجه‌های دولتی برای مناسب‌سازی شهر‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی اصفهان گفت: بودجه‌های دولتی ویژه باید برای مناسب‌سازی کامل شهر‌ها اختصاص داده شود و مناسب‌سازی باید به دغدغه دولت‌مردان تبدیل شود.

اختصاص بودجه‌های دولتی برای مناسب‌سازی شهر‌ها

محمود نقیب‌زاده نائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه معلولان برای تردد در سطح شهر نیاز‌مند مناسب‌سازی اماکن عمومی و فضا‌های شهری هستند، اظهار کرد: در حال حاضر یک هماهنگی بسیار قوی میان مجموعه استانداری، شهرداری، بهزیستی و این انجمن در راستای مناسب‌سازی اماکن عمومی و فضا‌های شهری اصفهان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از معلولان به عنوان مشاوران مناسب‌سازی در راستای اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در شهر‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: تمام شهر‌داری‌های فعال در سطح کشور باید از وجود معلولان به عنوان مشاوران مناسب‌سازی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهری برخوردار شوند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی اصفهان با اشاره به اینکه دغدغه‌ها و نیاز‌های معلولان برای تردد در سطح شهر باید شناسایی شود، تصریح کرد: آهنگ مناسبی برای اجرای  مناسب‌سازی در اصفهان به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در امر مناسب‌سازی در حال نواخته شدن است.

وی با بیان اینکه دولت باید بودجه‌های مورد نیاز را برای اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در سطح شهر‌ها اختصاص داده شود، ادامه داد: هر ساله مبالغی در بودجه‌های شهرداری‌ها برای مناسب‌سازی امکان عمومی و فضا‌های شهری اختصاص داده می‌شود اما مناسب‌سازی 100 درصدی شهر‌ها به اعتبارات بسیاری نیاز دارد.

نقیب‌زاده نائینی تاکید کرد: معلولان نباید به دلیل نبود فضا‌های مناسب در سطح شهر از حضور و تردد در شهر‌ها خود‌داری کنند و مناسب‌سازی شهر‌ها باید به دغدغه‌های دولت‌مردان تبدیل شود.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول