اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

پرداخت حق و حقوق شهروندان محور اصلی بودجه سال 92

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز توجه جدی به پرداخت حق و حقوق و مطالبات قانونی شهروندان از سوی شهرداری را مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویکرد لایحه بودجه سال آینده شهرداری اعلام کرد.

پرداخت حق و حقوق شهروندان محور اصلی بودجه سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع مدیران ارشد شهرداری تبریز اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز طی سال‌های اخیر توجه و تأکید وی‍ژه‌ای به امر پرداخت مطالبات و حق و حقوق قانونی شهروندان از شهرداری داشته و تمام تلاش خود را بر تحقق این هدف متمرکز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: عمده مطالبات شهروندان از شهرداری مربوط به تملک املاک و اراضی شهروندان از طرف شهرداری در روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی به ویژه در مسیرگشایی‌هاست و این امر که ارتباط مستقیمی با ارتقای سطح رضایتمندی مردم دارد به عنوان یک سیاست اصلی و رویکرد مهم در تدوین لایحه بودجه سال آینده شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به تمام مناطق شهرداری تأکید شده است که در تدوین بودجه‌های پیشنهادی خود همانند سنوات قبل، فصل مشخصی برای پرداخت مطالبات و حق و حقوق شهروندان در بودجه اعلامی اختصاص دهند و این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد.

نوین در عین حال گفت: در سال 92 باید ضمن تدوین برنامه‌ای جامع و هدفمند نسبت به تعیین تکلیف موضوع مطالبات شهروندان از شهرداری و پرداخت این قبیل مطالبات اقدام عملی از سوی شهرداری‌های مناطق انجام گیرد. 

انتهای پیام/60002/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول