اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:

بیش از 5700 نفر در لردگان تسهیلات مسکن مهر دریافت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 7 هزار و 720 نفر در لردگان برای اخذ تسهیلات مسکن مهر به بانک‌های عامل معرفی شد‌ند که از این تعداد 5 هزار و 788 نفر تسهیلات دریافت کردند.

بیش از 5700 نفر در لردگان تسهیلات مسکن مهر دریافت کردند

غلامرضا کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری به دو صورت تعاونی و خود‌مالکین به مردم استان خدمت‌رسانی می‌کند. 

وی افزود: در بخش خودمالکین در سال جاری یک هزار و 598 نفر برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد‌ند که از این تعداد 826 نفر موفق به اخذ وام شدند و اقدام به ساخت واحد مسکونی کردند.

*‌181 واحد تعاونی در لردگان به بهره‌برداری رسیده است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری به فعالیت تعاونی‌های مسکن در شهرستان لردگان اشاره کرد و افزود: در این شهرستان 5 شرکت تعاونی در حال فعالیت و ساخت و ساز مسکن هستند که تعداد 272 نفر از اعضای این تعاونی‌ها برای اخذ تسهیلات به بانک عامل معرفی شد‌ند که از این تعداد 181 واحد به بهره‌برداری رسیدند.

کشاورز به مشکلات فراروی تعاونی‌های شهرستان لردگان اشاره کرد و افزود: 2 شرکت تعاونی در این شهرستان به دلیل کند بودن روند ساخت با وجود تذکرات داده شده قبلی، ادامه کار ساخت و سازشان با تصمیم کمیته مسکن این شهرستان به انبوه‌ساز واجد شرایط واگذار شد.

*‌بیش از 5 هزار نفر در لردگان تسهیلات مسکن مهر دریافت کردند

وی به فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب مسکن روستایی در شهرستان لردگان اشاره کرد و گفت: در این بخش تاکنون 7 هزار و 720 نفر برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد‌ند که از این تعداد 5 هزار و 788 نفر موفق به اخذ تسهیلات شد‌ند و واحد مسکونی آنان به بهره‌برداری رسیده است و هم‌اکنون در این واحدها مشغول زندگی هستند.

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: افراد متقاضی استفاده از تسهیلات مسکن مهر در شهرستان لردگان که در شهرهای لردگان، آلونی و مالخلیفه زندگی می‌کنند و از خودشان زمین دارند و متقاضی دریافت تسهیلات مسکن مهر هستند با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب شهرستان لردگان و پس از طی مراحل قانونی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

کشاورز افزود: آن دسته از افرادی که زمین برای ساخت و ساز در اختیار ندارند می‌توانند در شهر لردگان با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از زمین‌های در نظر گرفته شده برای گروه‌های ساخت استفاده کرده و با دریافت تسهیلات اقدام به ساخت و ساز کنند.

انتهای پیام/68001‌/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول