اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبر داد

کیفیت و سرعت دو عنصر تاثیرگذار در مسکن مهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: کیفیت و سرعت دو عنصر تاثیرگذار در تفاهم‌نامه سه جانبه مسکن مهر بوده که به مراتب بالاتر از شرکت‎های تعاونی است.

کیفیت و سرعت دو عنصر تاثیرگذار در مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی زمانی‎نژاد صبح امروز در حاشیه جلسه با مدیران دستگاه‎های اجرایی استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: در گلستان از تعداد 26 شهرستان تعداد 16 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت به غیر اینچه‎برون و نوده‎خاندوز، کار مسکن‎مهر به بنیاد مسکن محول شده است.

وی با بیان اینکه در همه شهرستان‎ها پروژه مسکن‎مهر وجود دارد، تصریح کرد: 19 پروژه در شهرهای استان فعال است که 10 پروژه دارای تفاهم‎نامه سه جانبه است و مسئولیت 9 پروژه نیز به شرکت‎های تفویض شده است.

متقاضیان مسکن‎مهر در زمان تحویل واحدها نقایص را انعکاس دهند

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان یادآور شد: متولی تعداد 9 پروژه یک‎هزار و 471 واحدی به عهده شرکت‎های تعاونی گذارده شده که ناظر مقیم نیز از سوی همین شرکت‎ها انتخاب شده و سرناظر آنها نیز از سوی نظام مهندسی بوده است.

زمانی‎نژاد خاطرنشان کرد: 168 واحد در خان‎ببین ساخته شده که 14 بلوک است و هر جایی که ایرادی بر آن وارد است پیمانکار وظیفه دارد بر رفع نقایص مبادرت کند.

وی ادامه داد: متقاضیان مسکن‎مهر توجه داشته باشند که در زمان تحویل واحدها اگر نقصی وجود دارد انعکاس دهند در صورت بی‎توجهی به این مسئله و دریافت رسید، این امر به مثابه تحویل سالم واحدها به متقاضی تلقی می‎شود.

پروژه‎های مسکن‎مهر از پیشرفت فیزیکی 85 تا 90 درصدی برخوردار هستند

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به اینکه تمام پروژه‎های در دست اقدام 99 ساله هستند بیان داشت: حدود 5 هزار و 318 واحد مسکونی به اتمام رسیده و از این تعداد 4 هزار و 900 واحد را واگذار کردیم.

زمانی‎نژاد گفت: تمام پروژه‎ها اعم از شرکت‎های تعاونی و تفاهم‎نامه سه جانبه از پیشرفت فیزیکی 85 تا 90 درصدی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه پروژه 256 واحدی سرخنکلاته به اتمام رسیده اذعان داشت: متقاضیان این شهرستان مشخص شدند حتی متقاضیان رزرو نیز داریم که تلاش می‎شود در کنار این پروژه، زمین دیگری خریداری و پروژه جدیدی را تعریف کنیم.

پروژه مسکن‎مهر سرخنکلاته در دهه فجر افتتاح می‎شود

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان متذکر شد: در پروژه مسکن مهر سرخنکلاته اکنون مشغول دیوارسازی محوطه هستیم که در دهه فجر این پروژه کاملا افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/2307/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول