اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بررسی رفع موانع بزرگترین پروژه مسکن مهر مازندران

خبرگزاری فارس: در نشست هم‌اندیشی مدیران و پیمانکاران مرتبط با اجرای بزرگترین پروژه مسکن مهر در مازندران (2680 واحدی میارکلا) مشکلات و موانع اجرایی در اجرای این پروژه مطرح و نسبت به رفع آن تصمیماتی گرفته شد.

بررسی رفع موانع بزرگترین پروژه مسکن مهر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سید علی اسد قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این نشست ضمن قدردانی از تعامل دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در این بخش گفت: تنها راه تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن مهر، همکاری و همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این حوزه است.

وی مشکلات خدمات زیربنایی و ضرورت اجرای آنها را از مهم‌ترین موانع اجرایی پروژه مسکن مهر میارکلا برشمرد و اظهار داشت: رفع موانع مذکور می‌تواند شتاب مضاعفی برای بهره‌برداری نهایی این پروژه به حساب آید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه کمبود اعتبار مورد نیاز را از دیگر مشکلات اجرایی پروژه برشمرد و اظهار داشت: باید با صداقت و با بالاترین کیفیت و استفاده از مصالح مرغوب و استاندارد بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری از تولیدات داخلی و ملی استفاده شود.

اسد با تاکید بر نظارت دقیق بر عملکرد مدیران تعاونی‌ها و پیمانکاران شاغل در مجموعه خاطر نشان کرد: می‌توان با تداوم چنین جلساتی گام‌های مؤثر در جهت بهره‌برداری نهایی از پروژه مذکور برداشت.

به گزارش فارس، در این نشست علاوه بر مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار شهرستان ساری، مدیرکل تعاون استان، نمایندگان دستگاه‌های خدمات‌رسان و جمعی از مسئولان ذیربط و پیمانکاران مرتبط حضور داشتند.

انتهای پیام/86018/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول