اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

آخرین وضعیت مسکن مهر دشتی از زبان سرپرست راه و شهرسازی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی دشتی آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر شهرستان دشتی را تشریح کرد.

آخرین وضعیت مسکن مهر دشتی از زبان سرپرست راه و شهرسازی

صادق غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی در پاسخ به این سوال که وعده‌های مسئولان در مورد مسکن مهر به کجا انجامید، اظهار داشت: در حال حاضر پروژه با همکاری و مساعدت اداره تعاون و راه و شهرسازی و تعاونی مسکن مهر پیشرفت خوبی دارد و در همه زمینه‌ها کارگران مشغول به کار هستند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی دشتی افزود: پروژه 430 واحدی در سه فاز اجرا شده است، فاز سه دارای 172 واحد با 90 درصد پیشرفت فیزیکی، فاز دو دارای 85 واحد با 100 درصد پیشرفت فیزیکی و فاز یک نیز که دارای 172 واحد و با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

غلامی به پروژه 183 واحدی متعلق به مسکن و شهرسازی اشاره کرد و افزود: این واحدهای مسکونی سه جانبه در حال حاضر با 65 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: 35 واحد از 183 واحد 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده تحویل کلید است و با توجه به اینکه مردم یک ریال هم به ما نداده‌اند و هیچ مبلغی از طرف مردم به پروژه تزریق نشده است این کار را انجام داده‌ایم و پروژه‌های مربوط به مسکن و شهرسازی در شهرستان فعال است.

غلامی خاطرنشان کرد: پروژه 69 واحدی مسکن مهر بسیجیان که در حال حاضر دارای پیشرفت 98 درصدی است در دهه فجر انقلاب اسلامی به مردم و متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی به پروژه 132 واحدی خیرین نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت 75 درصدی در حال فعالیت است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی دشتی به مبلغ هزینه شده در مسکن مهر در شهر خورموج اشاره کرد و یادآور شد: پروژه 430 واحدی 10 میلیارد و 750 میلیون تومان هزینه دارد که تاکنون مبلغ 10 میلیارد و 300 میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: پروژه 69 واحدی که یک میلیارد و 380 میلیون تومان بوده است تمام مبلغ آن جذب شده است.

غلامی در مورد پروژه 183 واحدی گفت: از مبلغ چهار میلیارد و 575 میلیون تومان تاکنون چهار میلیارد تومان آن اختصاص یافته و برای پروژه 132 واحدی نیز که مبلغ سه میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است تاکنون بالغ بر دو میلیارد و 700 میلیون تومان آن جذب و هزینه شده است.

وی یادآور شد: در بحث مسکن مهر خود مالکین با 300 واحد حدود 6 میلیارد تومان وام به مردم پرداخت شده است.

انتهای پیام/66001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول