اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری تاکستان خبر داد

اتمام عملیات محوطه‌سازی مسکن مهر تاکستان

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری تاکستان با اشاره به دغدغه ویژه شهرداری تاکستان برای توسعه هرچه‌ بیشتر خدمات شهری گفت: طرح محوطه‌سازی مسکن مهر تاکستان طی روز‌های آینده به مراحل پایانی و اتمام کار می‌رسد.

اتمام عملیات محوطه‌سازی مسکن مهر تاکستان

اصغر تقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان پیرامون طرح‌های عمرانی شهرداری تاکستان اظهار داشت: طرح محوطه‌سازی و زیبا‌سازی مجموعه واحد‌های فاز یک مسکن مهر شهر تاکستان که توسط شهرداری تاکستان آغاز شده است طی روز‌های آینده به مراحل اتمام و پایان کار می‌رسد.

سرپرست شهرداری تاکستان با اشاره به اینکه روند توسعه شهری با کار و دغدغه بیشتر فراهم می‌شود، افزود: ضرورت توجه به معضلات و پیگیری مطالبات شهروندان جزو دغدغه‌های اصلی در مسائل شهری به شمار رفته و از جمله با اهمیت‌ترین مسائل محسوب می‌شود.

تقی‌پور عنوان کرد: مشارکت شهروندان در توسعه شهری امری مهم بوده و لازمه تمام امور جاری در حوزه شهری است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه زیرگذر «اک» به «تاکستان» تصریح کرد: عملیات آسفالت زیرگذر «اک» به تاکستان نیز با مساعد شدن شرایط جوی توسط شهرداری به انجام رسیده و امیدواریم شاهد بهره‌برداری از این زیرگذر مهم باشیم.

سرپرست شهرداری تاکستان گفت: روند اجرای طرح‌های مختلف توسعه عمرانی در شهر تاکستان با جدیت ویژه‌ای در حال پیگیری بوده که امیدواریم زمینه برای افزایش میزان رضایت‌مندی شهروندان تاکستانی به خوبی مهیا شود.

انتهای پیام/77005/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول