اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان ‌رضوی تاکید کرد

تلاش تمام مسئولان برای تکمیل ‌پروژه مسکن مهر خراسان رضوی

خبرگزاری فارس:مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: راه و شهرسازی خراسان ‌رضوی از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات اجرای پروژه‌های مسکن مهر و تحویل به موقع واحدها به صاحبان آنها فروگذاری نمی‌کند.

تلاش تمام مسئولان برای تکمیل ‌پروژه مسکن مهر خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قلندر در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان چناران و شهر جدید گلبهار اظهار کرد: تمام مسئولان باید در تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر خراسان‌رضوی تلاش کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی افزود: چشم امید بسیاری از مردم به اجرای طرح ملی مسکن مهر دوخته شده و باید تمام دست‌اندرکاران این طرح همچون کارشناسان، ناظران، تعاونی‌های مسکن و پیمانکاران برای حفظ حرمت مردم و آبروی نظام تلاش خود را در تکمیل و بهره‌برداری از این طرح ملی به کار بندند.

قلندر با تاکید بر حمایت کامل اداره کل راه وشهرسازی استان خراسان‌رضوی از خواست مردم، گفت: از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات اجرای پروژه‌های مسکن مهر و تحویل به موقع واحدها به صاحبان آنها فروگذاری نمی‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در جریان این بازدید در جلسه‌ای با مسئولان تعاونی‌ها و پیمانکاران مجری پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای چناران و گلبهار به بررسی مشکلات اجرایی پیش‌راه آنها و ارائه راهکارهای لازم برای حل این مشکلات پرداخت.

بازدید از راه‌های حوزه استحفاظی چناران، پروژه‌های در حال اجرای کنارگذر این شهر و راه روستایی و وضعیت راهداری اداره راه و شهرسازی چناران از دیگر برنامه‌های مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در این دیدار بود.

انتهای پیام/70002/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول