اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

بهره‌برداری از 2180 واحد مسکن مهر بهبهان تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: تا پایان سال جاری 2 هزار و 180 واحد مسکن مهر بهبهان آماده بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 2180 واحد مسکن مهر بهبهان تا پایان امسال

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر یکی از خدمات و کارهای عظیم دولت‌های نهم و دهم در کشور بوده که بسیاری از خانواده‌ها را صاحب خانه می‌کند.

وی تصریح کرد: مسکن مهر بهبهان نیز از سایت‌های بسیار خوب این پروژه در سطح خوزستان بوده و پیگیری‌های این شهرستان در اجرای پروژه‌های مسکن مهر از دید مسئولان استانی بسیار خوب توصیف شده است.

فرماندار بهبهان خاطرنشان کرد: با اراده قوی مسئولان و دست‌اندرکاران مسکن مهر بهبهان امید می‌رود که این شهرستان بار دیگر میزبان افتتاح مسکن مهر در خوزستان قرار گیرد.

وی افزود: بنابراین همه باید در راستای سرعت بخشیدن به انجام امور باقی مانده تا پایان سال جاری به طور جدی و با تمام توان تلاش کنیم.

باذلی‌محبوب در ادامه با اشاره به روند اجرای پروژه مسکن مهر بهبهان در قالب اتحادیه‌های تعاونی، خود مالک و مقاوم‌سازی گفت: در حال حاضر چهار هزار و 9 واحد مسکونی در حال ساخت بوده و تاکنون دو هزار و 800 واحد مسکن مهر نیز در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی در خصوص مشکلات موجود در روند تکمیل مسکن مهر بهبهان بیان کرد: احداث مسجد، تکمیل گذرها و معابر، تکمیل فضای سبز، توسعه شبکه توزیع برق، تامین کنتورهای آب و برق واحدهای مسکونی، افزایش سقف تسهیلات بانکی از 20 به 25 میلیون تومان، طولانی شدن مراحل آزادسازی دریافت وام و کندی صدور اسناد مالکیت برای کاستن سود دوران مشارکت از جمله مشکلات روند تکمیل مسکن مهر بهبهان است.

فرماندار بهبهان خاطرنشان کرد: در همین راستا از اداره کل راه و شهرسازی خواستار تسریع در جذب اعتبارات و نظارت دقیق بر کیفیت اجرایی مسکن مهر هستیم.

وی در پایان از آماده بهره‌برداری شدن دو هزار و 180 واحد مسکن مهر بهبهان تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه می‌طلبد دستگاه‌های مربوطه تعهدات خود را تکمیل و آماده‌سازی این واحدها برای آماده شدن مراسم افتتاحیه محقق سازند.

انتهای پیام/72003/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول